×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تخلیه ۱۵ خانه مسکونی سیل‌ز‌ده در مشگین‌شهر

به گزارش چشمه لر ؛حمید قویدل صبح امروز در خصوص جزئیات کمک‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به سیل‌زدگان مشگین‌شهری به خبرنگاران گفت: براساس دریافت گزارش مردمی‌ با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل، آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در ساعت ۲۲:۲۳ شب گذشته در برخی از روستاهای شهرستان مشگین‌شهر، تیم اعزامی جمعیت هلال‌احمر با ۱۷ نفر نیروی عملیاتی متشکل از یک تیم جاده، دو تیم سیلاب و یک تیم ارزیاب با استفاده از سه دستگاه خودروی امدادی برای بررسی وضعیت و امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: امدادگران بعد از حضور در این منطقه به چهار خانوار و ۱۹ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده و ۱۵ باب منزل مسکونی را تخلیه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل تصریح کرد: در این حادثه نجاتگران این جمعیت با استفاده از ۶ موتور پمپ و لجن‌کش به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

وی اضافه کرد: در بین افراد آسیب‌دیده از سیل دیروز مشگین‌شهر، سه دستگاه چادر امدادی، ۳۲ تخته پتو، ۶ تخته موکت، ۳ شعله والور، ۳ سِت ظروف در بین حادثه‌دیدگان توزیع شد.

قویدل تاکید کرد: در صورت بروز حوادث هموطنان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

عملیات امدادرسانی به سیل زدگان اخیر در مشگین‌شهر ادامه دارد؛ در سیل اخیر طبق اعلام فرماندار مشگین شهر خسارت سنگینی به روستاهای بخش مرکزی مشگین شهر وارد شده است.

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.