×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۵۰۰۰ تن سیب‌زمینی در اردبیل  خریداری می شود

به گزارش چشمه لر ؛سیدحامد عاملی در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اقلام مورد نیاز مردم استان اردبیل در این ایام، پیش‌بینی و تهیه شده است.

وی افزود: لازم است دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان اردبیل طی ایام پیش رو همه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌یافته را به‌صورت جدی ادامه دهند.

استاندار اردبیل ادامه داد: میوه‌های تأمین‌شده برای شب عید، طی روزهای آینده در مکان‌های مشخص‌شده در سطح استان اردبیل با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

عاملی تصریح کرد: در روزهای اخیر نمایشگاه بهاره با عرضه مایحتاج مردم به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل آغاز شده است تا دستگاه‌های متولی اقلام را بدون محدودیت‌ در نمایشگاه به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: گرانی کالاهای اساسی و مصرفی، منجر به تحمل فشار قابل توجهی برای مردم شده است که باید مسؤولان اجرایی و نظارتی، اقدامات و بررسی‌های شبانه‌روزی در دستور کار داشته باشند تا مردم استان اردبیل گرفتار گران‌فروشی و سودجویی افراد متخلف نشوند.

استاندار اردبیل گفت: فاز جدید ارائه اقلام کالابرگ به عموم مردم به‌زودی آغاز خواهد شد و اقدامات لازم در دستور کار بوده و باید اجرای طرح در فروشگاه‌های منتخب و معتبر استان اردبیل به‌شکل کامل و جامع تببین و از سودجویی و اقدامات غیرقانونی پیشگیری شود که در صورت وقوع سودجویی، برخوردهای لازم در دستور کار باشد.

عاملی با اشاره به آغاز خرید سیب‌زمینی از کشاورزان، بیان کرد: در سطح کشور وضعیت خاصی در حوزه خرید سیب‌زمینی پیش آمده است و دستگاه متولی استان اردبیل مکلف بوده بنابر اولویت اصلی، در راستای حمایت از کشاورزان خرده‌پا، طی هفته جاری ۵۰۰۰ تن سیب‌زمینی در سطح استان به نرخ توافقی خریداری شود که در ادامه، روند خرید سیب‌زمینی روال عادی‌تر پیدا خواهد کرد.

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.