×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نابسامانی میوه فروش ها تضییع حقوق عامه است

به گزارش چشمه لر ؛جلال آفاقی دادستان مرکز استان در دیدار جمعی از مدیران حقوقی سپاه حضرت عباس(ع) و حقوق‌دانان بسیجی با اشاره به خدمات اقشار بسیج، ظرفیت بسیج حقوق‌دانان در مطالبه‌گری اجتماعی را یادآوری نموده، ورود جدی حقوق‌دانان بسیجی به موضوعات حقوق عامه را خواستار شده، بر ارتقای اثربخشی و کارآمدی این قشر از بسیج در حل مشکلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم تاکید کرد.

دادستان اردبیل با اشاره به این که مهم‌ترین راه افزایش اعتماد عمومی به نظام، فسادستیزی و جدیت در مبارزه با فساد در تمام شاخه‌هاست، افزود: اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان به عنوان امنای مدعی‌العموم می‌توانند در شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها، کمک‌کار دادستانی باشند.

دقت به کیفیت در جذب اعضای سازمان بسیج حقوق‌دانان، ضرورت تلاش در جهت ارتقای آگاهی‌های حقوقی مردم و آموزش‌های همگانی و عمومی به ویژه با بهره‌گیری از ظرفیت وسایل ارتباط‌جمعی و رسانه‌های مجازی و تشریح نقش حقوق‌دانان بسیجی در جهاد تبیین از جمله محورهای دیگر سخنرانی دادستان اردبیل در این دیدار بود.

آفاقی همچنین در پاسخ به گلایه مطرح شده در خصوص وضعیت نابسامان میوه‌فروشی‌های سیار در اردبیل، به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دادستانی اشاره کرده، افزود: وضعیت موجود در این خصوص غیرقابل قبول و مصداق بارزی از تضییع حقوق عامه می‌باشد.

وی ادامه داد: آخرین تذکرات لازم به شهرداری و متولیان امر ابلاغ گردیده و برابر وعده و تعهد ارائه شده به دادستانی، طی ماه‌های آتی امسال امر ساماندهی میوه‌فروشان سیار در مرکز استان باید به طور کامل اجرا شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.