×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کاهش ۱۳ درصدی ورود گردشگران به اردبیل

به گزارش چشمه لر ؛ حسن محمدی ادیب  در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل، گفت: در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی بیش از ۶۰۰هزار گردشگر وارد استان شده است و پیش بینی می‌شود که در روزهای آتی شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل کمترین کاهش ورود مسافران را نسبت به سال قبل داشته است، افزود: کاهش حدود ۱۳درصدی ورود گردشگران به استان با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان و شرایط آب و هوایی که در روزهای اول سال حاکم بود طبیعی به نظر می‌رسد.

او تاکید کرد: ستاد خدمات سفر استان در همه روزهای تعطیل و ایام عید نوروز در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی فعال است و نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد با حضور در این محل شرایط استان را رصد و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

محمدی ادیب ادامه داد: در روزهای گذشته از سه شهرستان استان بازدید داشتیم که تمامی تاسیسات و امکانات استان به خوبی آماده میزبانی از گردشگران هستند و از شب گذشته شاهد ضریب اشغال قریب به صد درصدی در مراکز اقامتی برخی شهرستان‌ها هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد نوروزگاه در سطح استان، گفت: بیش از ۵۰ برنامه نوروزگاه در سراسر استان و با همکاری نهادهای مختلف برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.