×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

منتخبان استان اردبیل به مردم چه گفتند؟

به گزارش چشمه لر ؛منتخبان مردم استان اردبیل در مجلس دوازدهم با تأکید بر اتحاد نمایندگان برای توسعه استان و کشور، تصویب قوانین مناسب به نفع مردم و تلاش برای رفع مشکلات معیشتی را از جمله برنامه‌های مهم خود عنوان کردند.

 

نیکزاد: جهت رفع مشکل مردم قدم برخواهیم داشت

علی نیکزاد، منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درباره اولویت‌های برنامه‌های کاری خود گفت: همچون گذشته با تمام توان و با مجاهدت و مراقبت در جهت رفع مشکل مردم قدم برخواهیم داشت.

وی تأکید کرد: با تمام توان پروژه‌های نیمه‌تمام را پیگیری خواهیم کرد تا به سرانجام برسد. .

 بدری: برای توسعه استان تلاش خواهیم کرد

صدیف بدری، منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درباره برنامه‌های آتی خود بیان داشت: از بابت حضور پر شور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تشکر می‌کنیم؛ امیدوارم در سایه لطف الهی و به برکت دعای خیر مردم در توسعه استان و کشور قدم‌های مؤثری برداریم.

اتحاد نمایندگان باید محکم‌تر شود 

احد بیوته، منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مشارکت درباره برنامه‌های آتی خود گفت: همه در مشارکت سهیم هستیم، هرکس هر قدمی برداشت موفقیت از آن، اوست و نهایتاً موفق ملت ایران است؛ تلاش می‌کنیم که وحدت و وفاق در بین نمایندگان استان ایجاد شود و محکم‌تر پیش برویم و الویت اول ما معیشت مردم خواهد بود.

 برای فقر اقتصادی و معیشت مردم برنامه‌های کاربردی داشته باشیم 

بابک رضازاده، منتخب مردم مشگین‌شهر در انتخابات مجلس دوازدهم درباره برنامه‌های آتی خود گفت:  تلاش می کنیم همه گروه‌ها و احزاب را زیر سایه ولایت داشته باشیم و باهم باشیم و از نظر اقتصادی باید برای فقر و معیشت مردم کارها و راهبردهای خوبی داشته باشیم و از نظر فرهنگی نیز به جهت رشد و تعالی فکری مردم کارهای خوبی را انجام دهیم.

قانونگذاری خوب از اولویت‎های اساسی یک نماینده خوب است

وحید کنعانی منتخب مردم خلخال و کوثر، در انتخابات مجلس دوازدهم درباره اولویت‌ها برنامه‌هایش عنوان کرد: واقعاً مشارکت خوبی بود، مردم ارزش گذاشتند به اینکه خود سرنوشتشان را تعیین کنند؛ بحث قانون‌گذاری خوب از اولویت‎های اساسی یک نماینده خوب است و ان‌شاءالله سعی خواهیم کرد که قوانینی به تصویب برسد که به نفع مردم باشد.

خوش‌سیما: چهار محوری که برنامه‌ریزی کردم، پیش خواهم رفت

محمد خوش‌سیما، منتخب مردم انگوت و گرمی در انتخابات مجلس دوازدهم بیان داشت: خدا را شکرگزاریم که این توقیف را به ما عنایت کرد که مردم به ما اعتماد کردند، ان‌شاءالله به توفیق خداوند در چهار محوری که برنامه‌ریزی کردیم، پیش خواهیم رفت؛ امیدواریم در معیشت، زیرساخت‌های عمرانی، اشتغال و حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم.

استان اردبیل ۷ کرسی در مجلس دارد 

از پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل در چهار حوزه منتخبان مجلس دوازدهم با رای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند مشخص شدند و در یک حوزه انتخابیه نیز  انتخابات به دور دوم کشید.

بدین ترتیب علی نیکزاد، صدیف بدری و احد بیوته سه منتخب اردبیل در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین بودند؛ محمد خوش‌سیما، منتخب مردم انگوت و گرمی، وحید کنعانی منتخب مردم خلخال و کوثر و بابک رضازاده، منتخب مردم مشگین‌شهر در انتخابات مجلس دوازدهم است.

امیدعلی رعنایی و ابراهیم فهیمی از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز دو کاندیدایی هستند که در دور دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی هفت کرسی دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.