×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اراده‌ای برای تکمیل راه آهن اردبیل نمی‌بینم

به گزارش چشمه لر ؛صدیف بدری در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه راه آهن اردبیل – میانه با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: با یک‌هزار تا ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تزریقی نمی‌توان این پروژه را تا پایان امسال به بهره‌برداری رساند بلکه نیاز است منابع بیشتر برای این پروژه تزریق شود.

وی تصریح کرد: هر چند دولت سیزدهم تلاشی جدی برای تکمیل این پروژه با دستور رییس جمهور انجام داده اما بعید است تا پایان امسال ۴۳ کیلومتر ریل‌گذاری و ۵۰۰ متر لاینینگ به سرانجام رسیده و پروژه تا ۲، سه ماه آینده آماده بهره‌برداری شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بعید است که راه آهن اردبیل برای افتتاح تا دهه فجر با حضور رییس جمهور آماده شود و قطعا در سه ماهه اول سال آینده باید منتظر تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه بود.

بدری افزود: متأسفانه سازمان برنامه و بودجه اراده‌ای برای تزریق منابع مورد نیاز برای این پروژه و پرداخت مطالبات پیمانکاران و خرید ریل و سایر منابع مورد نیاز از خود نشان نمی‌دهد و ضروری است تا وزارت راه و شهرسازی با پیگیری‌های مستمر نسبت به تأمین این منابع تدبیری مناسب‌تر بیندیشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاشی مؤثر برای تکمیل این پروژه نیاز است و قطعا بازدیدها و گزارش‌های مکرر دردی را دوا نخواهد کرد و ضروری است بعد از گذشت ۲۰ سال مردم استان اردبیل طعم شیرین بهره‌برداری از این پروژه و پیوستن به شبکه ریلی سراسری را به عینه بچشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیمانکار پروژه باید پاسخی شفاف به این سؤالات بدهد که روزانه چقدر می‌تواند ریل‌گذاری انجام داده و یا عملیات لاینینگ را به سرانجام برساند که قطعا با برآوردها و تجزیه و تحلیل شرایط موجود ما به این نتیجه می‌رسیم که این پروژه تا پایان امسال آماده افتتاح نخواهد بود و باید سال آینده شاهد تکمیل و راه‌اندازی این خط ریلی بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.