×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

راه‌آهن اردبیل – مغان جزو ۴ کریدور اصلی شمال – جنوب ایران تعیین شده است

به گزارش چشمه لر ؛سیدحامد‌ عاملی در نشست صمیمی با جمعی از فعالان اجتماعی، نخبگان و منتخبان شهرستان گرمی، اظهار کرد: در ۲ سال گذشته راه‌آهن اردبیل – مغان به‌عنوان یکی از کریدورهای ریلی شمال – جنوب به رئیس‌جمهور پیشنهاد شد.

وی افزود: نهایتا پس از بررسی‌های تخصصی و فنی در سطح عالی کشور، با نظر مساعد آیت‌الله رئیسی، راه‌آهن اردبیل – مغان به‌عنوان یکی از ۴ کریدور اصلی شمال – جنوب جمهوری اسلامی ایران تعیین شد و پس از اقناع‌سازی‌های گسترده مبنی بر مزیت‌های مختلف این پروژه به‌عنوان کریدور کشور، ردیف بودجه ملی برای آن ایجاد شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: دغدغه اصلی و مهم در استان اردبیل، اقتصاد بوده و تنها راه پیشرفت اقتصادی استان افزایش تولید است که در این راستا بهره‌برداری از راه‌آهن اردبیل – میانه در افزایش سرمایه‌گذاری‌ها و رشد تولید موثر خواهد بود.

مسؤولان شهرستان گرمی با تکیه بر نخبگان منطقه اقدام به تدوین برنامه جامع پیشرفت کنند

عاملی تصریح کرد: در ۲ سال گذشته برنامه‌های جامعی در حوزه تولید استان اردبیل تدوین شده که در سطوح مختلف این برنامه‌ها در حال اجرا بوده و در آینده نزدیک آثار آن نمایان خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرستان گرمی یکی از مناطق با ظرفیت بالای استان اردبیل محسوب می‌شود اما دچار عقب‌ماندگی‌های قابل توجهی است که باید مسؤولان این شهرستان یک برنامه جامع پیشرفت در همه حوزه‌ها تدوین کنند تا اقدامات لازم جهت عملیاتی‌سازی برنامه مذکور در دستور کار قرار گیرد.

استاندار اردبیل گفت: لازم است مسؤولان شهرستان گرمی از همه صاحب‌نظران، اندیشه‌ورزان و دلسوزانی که اهل این شهرستان هستند و در حال حاضر در شهرستان گرمی و سایر نقاط کشور سکونت دارند، جهت همفکری و همکاری در راستای پیشرفت شهرستان، استفاده کنند.

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.