×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۵۸۹ تن میوه شب عید اواخر هفته در اردبیل توزیع می‌شود

به گزارش چشمه لر ؛نادر تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: میوه‌های توزیعی شامل سیب و پرتقال به میزان ۲۳۶ تن سیب و ۳۵۳ تن پرتقال است که در سردخانه‌های اردبیل نگهداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از آذرماه با مباشرت تعاون روستایی خرید سیب از باغات مشگین شهر و پرتقال از مازندران آغاز شده بود که به موقع ذخیره سازی انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: از اواخر هفته جاری و در قالب ۴۰ غرفه برپا شده در شهرهای مختلف استان اردبیل عرضه میوه شب عید را شاهد خواهیم بود تا مردم به راحتی نیاز ایام پایانی سال خود را تأمین کنند.

تقی زاده تاریخ دقیق توزیع میوه را از ۲۶ اسفندماه اعلام کرد و گفت: قیمت فروش پرتقال و سیب با کیفیت بالا ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار خواهد بود تا مردم از این غرفه‌های منتخب میوه شب عید خود را تهیه کنند.

وی بیان کرد: در سطح استان ۴۰ غرفه تدارک دیده شده که ۲۲ غرفه آن در مراکز و میادین اردبیل خواهد بود که مکان دقیق آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: این اقدام دولت به منظور رفاه حال مردم و شهروندان و جلوگیری از سوءاستفاده دلالان فرصت طلب و تنظیم بازار و تعادل بخشی بازار است.

تقی زاده ادامه داد: علاوه بر میوه به میزان کافی مواد پروتئینی نظیر گوشت قرمز و سفید نیز در استان ذخیره سازی شده تا با همکاری پشتیبانی امور دام به تناسب نیاز بازار عرضه محصولات را شاهد باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه میوه‌های تأمین شده از نوع درجه یک بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: این میوه‌ها با نظارت دستگاه‌ها و کمیته راهبری استانی توزیع خواهد شد.

تقی زاده گفت: با توجه به مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی در تنظیم بازار کالاهای اساسی مردم در ایام منتهی به پایان سال و آستانه ماه مبارک رمضان از طریق فروشگاه‌های منتخب عرضه برنج داخلی و خارجی، شکر، روغن و سایر کالاهای اساسی با قیمت مصوب در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.