×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

گلوگاه‌های اصلی و سخت راه‌آهن اردبیل را پشت سر گذاشتیم/سوت قطار را امسال می شنویم

به گزارش چشمه لر؛سید حامد‌ عاملی، استاندار اردبیل  به همراه علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، خطیبی معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور و برخی مدیران استانی به بررسی میدانی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه، پرداخت و اظهار کرد: به حمد الهی و با همت جمعی گلوگاه‌های اصلی و مهم پروژه راه‌آهن اردبیل، اعم از تکمیل پل‌ها، تونل‌ها و قطعات سخت که در گذشته رها مانده بود را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: پروژه راه‌آهن اردبیل نزدیک به دو دهه عمر دارد و در این مدت همواره جزو مطالبات اصلی مردم استان بود که پس از سفر ریاست محترم جمهور به استان اردبیل، نگاه ویژه ملی و استانی برای تکمیل این پروژه شکل گرفت و در گام نخست نیز همت شد تا بخش‌های سخت و گلوگاه‌های رها مانده از گذشته، مرتفع و تکمیل گردد.

به همت دولت سیزدهم پروژه از بحران خارج شد

استاندار اردبیل ادامه داد: با اقدامات انجام یافته، از تخصیص اعتبارهای لازم تا نشست‌های مکرر جهت تامین نیازمندی‌ها و رفع موانع ذیل همت دولت سیزدهم و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم و مسوولین استانی، اکنون پروژه در شرایط خوبی قرار گرفته و از نقطه‌ی بحرانی سال‌های پیش خارج شده است.

عاملی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۳هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه تخصیص یافت و طی سال جاری نیز، ضمن تأمین ریل پروژه به‌صورت کامل، بیش از یک هزار میلیارد ریال دیگر به این پروژه تزریق خواهد شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه، تلاش‌ها بر این اصل استوار است که با کوشش شبانه‌روزی و جهادی، مابقی اقدامات لازم طی چند ماه آتی انجام گردد، گفت: امیدواریم این پروژه پس از ۱۸ سال و همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان اردبیل به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.