×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

گام بلند جهت اجرای اکوسیستم فناوری در اردبیل/ زنجیره فناورانه کشاورزی در حال شکل گیری نهایی است

به گزارش راه چشمه لر، حبیب ابراهیم پور در آیین افتتاح افتتاح آزمایشگاه جامع، مرکز نوآوری گیاهان دارویی صنعت زنبور عسل و رویداد استارتاپی کشاورزی دانش بنیان گفت: پس از دوسال که بصورت مجازی در کنار هم بودیم امروز با فروکش کردن کرونا بصورت حضوری رویداد استارتاپی کشاورزی فناورانه را شکل دادیم تا ایده های ارزشمندی را برای تولید ثروت در استان رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه ۷ مجوز مرکز نوآوری توسط پارک اردبیل اخذ شده است افزود: مجموعه  پارک علم و فناوری استان اردبیل گام بلندی برای  اجرایی کردن اکو سیستم  فناوری برداشته است و در این مسیر مراکز نوآوری گیاهان دارویی،عسل و در حد کارخانه برای رویداد استارتاپی کشاورزی برپا کرده ایم که تکمیل این زنجیره فناورانه به سرعت در حال انجام است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک علم و فناوری اردبیل برای توسعه نرم افزارهای فرهنگی و هویت ساز، برنامه های مدون و منسجمی تدوین کرده و ۸۰ نفر انیمیشن و پویانمایی مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: از محل تبصره ۱۸ اعتباری در حدود ۴۱ میلیارد تومان تعیین شده بود که با جذب این رقم نزدیک به سه برابر این اعتبار را نیز درخواست کردیم.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.