×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کمپ تیم های ملی در سرعین احداث می شود

به گزارش چشمه لر ؛ امیرحسین مطلبی عصر جمعه در جلسه برنامه ریزی و شورای توسعه استان اردبیل اظهار کرد: در یک برنامه ۳ ساله و با تأمین اعتبار مورد نیاز احداث کمپ تیم‌های ملی در سرعین انجام می‌شود.

وی تأمین منابع مورد نیاز برای این پروژه را از محل ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده یادآور شد و گفت: با استاندار اردبیل توافق نهایی انجام شد تا به سرعت عملیات انجام کمپ در زمین اختصاص یافته انجام شود.

معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: مقرر شده تا از محل ارزش افزوده ۹ درصد که رقم خوبی به ورزش و جوانان اختصاص یافته این پروژه اجرایی شده و شاهد به سرانجام رسانده کمپ تیم‌های ملی در سرعین باشیم.

مطلبی ادامه داد: با توجه به فصل کاری و ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی پیش بینی می‌شود تا آخر تیرماه برای ۱۰ پروژه ورزشی مصوب از محل ۲۷ صدم درصد تأمین منابع مالی انجام شود.

وی افزود: ۳۰ درصد این منابع برای تأسیس کمپ‌های تیم ملی در سرعین اختصاص می‌یابد تا با همکاری مسئولان استانی بتوانیم این پروژه عظیم را برای میزبانی از تیم‌های ملی و باشگاهی محیا کنیم.

معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان موقعیت سرعین را برای احداث کمپ تیم‌های ملی مساعد و مطلوب اعلام کرد و گفت: امیدواریم کارهای اجرایی این پروژه در فصل کاری آغاز شده و بخشی از پروژه نیز تا پایان امسال شکل اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.