×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کلنگ احداث هتل پنج ستاره بزودی در سرعین به زمین زده خواهد شد

به گزارش چشمه لر ؛بذری رئیس جامعه حرفه ای هتلداران استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: در پنجمین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری وصنایع دستی استان اردبیل صدور موافقت اصولی احداث هتل ۵ستاره در شهر گردشگری سرعین تصویب شد.
وی افزود این هتل در زمینی به مساحت ۳۴۰۰۰ مترمربع و بازیر بنای بالای ۲۰۰۰۰مترمربع در ورودی شهر سرعین توسط بخش خصوصی احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

بذری با اشاره به پتانسیل های مهم گردشگری سرعین لزوم ایجاد بستر مناسب و زیر ساختهای اساسی در حوزه گردشگری را حیاتی عنوان کرد و افزود:دراین راستا و در جهت تشویق سرمایه گذاری و نیز تامین امکانات لازم برای افزایش ماندگاری گردشگران و در راستای سیاستهای عمومی دولت واصل ۴۴ قانون اساسی بسته های حمایتی متنوعی از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر سرعین در نظر گرفته شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر سرعین افزود: این بسته های حمایتی شامل حمایت از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در طرحهای همانند احداث مراکز تفریحی سرپوشیده و روباز بصورت صرفاً تفریحی توریستی ،ایجادپارکها،مجموعه سالنهای همایش بین المللی،هتل های پنج ستاره،تالارهای با بیش از دوهزار متر مربع و رستوران باغ،احداث پارک آبی و موجهای آبی،مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی از جمله بیمارستان و کلینیک های تخصصی و همچنین طرحهای که در جهت سرمایه گذاری در بخش کار آفرینی اشتغال زایی پایدار و توسعه بخش گردشگری شهر احداثی در اراضی داخل محدوده شهری با عرصه بیش از ۱۰۰۰متر مربع و نیز در اراضی خارج از محدوده و داخل حریم با عرصه بیش از ۲۰۰۰مترمربع سرمایه گذاری کند.

لذا در این راستا و با مصوبه شورای اسلامی شهر سرعین ،شهرداری عوارض صدور پروانه ساختمانی اینگونه طرحها و پروژه ها را با ضریب صفر محاسبه خواهد کرد.

بذری در ادامه ضمن قدردانی از سرمایه گذار مجموعه پل طبقاتی و گردشگری ورگه سران گفت با توجه به شروع عملیات اجرایی طرح فوق امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش سرمایه‌گذاری این عزیز در بخش زیر ساختهای گردشگری سرعین باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.