×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ورود بیش از ۳۰۰ هزار مسافر به شهر سرعین/ ۱۰۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی پر شد

به گزارش چشمه لر ؛باقر باقرزاده، فرماندار سرعین  اظهار کرد: طی تعطیلات چند روز اخیر، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر و گردشگر وارد شهرستان سرعین شدند و ظرفیت اماکن اقامتی این شهر ۱۰۰ درصد تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه، تمهیدات لازم برای اقامت مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است، افزود: روز شنبه ۱۴ خردادماه، بیش از ۱۵۰ هزار مسافر وارد سرعین شده بودند. البته این آمار مربوط ورودی اصلی این شهر می‌باشد.

فرماندار سرعین تصریح کرد: در راستای، خدمات‌رسانی مناسب به مسافران هماهنگی لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام گرفته و در طی این مدت خوشبختانه مشکلی از جمله قطعی، برق، گاز و آب را شاهد نبودیم.

باقرزاده با اشاره به وضعیت نانوایی‌های شهر و ارائه خدمات به اهالی و مسافران نیز، ادامه داد: در طی این مدت نانوایی‌ها به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشتند و همچنین با هماهنگی‌های انجام گرفته، نان در فروشگاه‌های شهر توزیع شد؛ تاکنون کمبودی گزارش نشده است.

وی گفت: خوشبختانه تا به امروز تصادف منجر به فوت در سرعین گزارش نشده است؛ همچنین با تلاش‌های راهنمایی و رانندگی، با وجود حضور پرشور مسافران و گردشگران، ترافیک کاملا کنترل شد.

انتهای پیام/فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.