×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

وجود استعدادهای فراوان در حوزه دانش‌بنیان استان اردبیل/ افزایش اعتبارات پارک علم‌و‌فناوری پیگیری می‌شود

به گزارش چشمه لر ؛یاسر عبداللهی عابد در نشست ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان گفت: استان اردبیل از جمله استان‌هایی است که در سال‌های اخیر فعالیت در حوزه دانش‌بنیان‌ها را آغاز کرده و برای تقویت این حوزه باید حمایت‌های لازم از مرکز کشور صورت گیرد.

وی به اعتبارات مصوب برای تکمیل کارخانه نوآوری در استان اردبیل و ساختمان پارک علم‌وفناوری اشاره کرد و بر لزوم پیگیری برای افزایش این اعتبارات طی آینده نزدیک تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: افراد متخصص و استعدادهای زیادی در حوزه دانش‌بنیان اردبیل وجود دارد و امید می‌رود کاستی‌های این حوزه با تزریق اعتبارات رفع شود و روند توسعه آن شتاب گیرد.

لزوم اختصاص بخش ویژه برای انجام کارهای مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان

میثم فرج‌اللهی، سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز در این نشست به وجود برخی مشکلات فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: اختصاص بخش ویژه برای انجام کارهای مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان توسط امور مالیاتی استان از جمله درخواست‌های آن‌ها بوده که لازم است مسؤولان مربوط در این راستا اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

فرج‌اللهی تسهیل امور صادرات و واردات این شرکت‌ها در گمرک را نیز مورد تأکید قرار داد و این اقدامات را در سرعت‌بخشی به فعالیت‌های دانش‌بنیان‌ها دارای اهمیت دانست.

وی برقراری ارتباط بین شرکت‌های بزرگ و کوچک دانش‌بنیان را ضروری دانست و افزود: همچنین برقراری ارتباط شرکت‌های بزرگ با دانشگاه‌ها ضروری بوده و این ارتباط برای دانشگاه‌ها مفید خواهد بود.

سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به مزیت‌های استان اردبیل در زمینه گردشگری و کشاورزی اشاره کرد و گفت: در این راستا راه‌اندازی اپلیکیشن‌های متناسب با استعدادهای استان ضروری بوده و قابلیت اجرایی و کاربردی نیز دارد.

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.