×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هتاک مجازی در مشگین بازداشت شد

به گزارش چشمه لر؛نونهال، دادستان مشگین شهر اضافه کرد: در پی انتشار تصاویر حاوی هتک حیثیت و تشویش به فساد و فحشا در شبکه های اجتماعی توسط متهمین که در آن نسبت به برخی از همشهریان صورت گرفته بود بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری مرتکبین در دستور کار قرارگرفت.

با توجه به برانگیخته شدن افکار عمومی ، مطالبه به حق مردم در شناسایی و برخورد با عاملین بزه، تجری مرتکبین در تداوم به اقدام خلاف مقررات و تصور آنها از عدم شناسایی به علت استفاده از پیچ فیک (غیر واقعی)، آن هم در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) و پیشگیری از برخی مخاطرات احتمالی ،موضوع با حساسیت پیگیری، که پس از صدور دستورات قضائی و با رصدهای فنی و تخصصی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین اقدام مقتدرانه پلیس، دو نفر در این خصوص دستگیر و با دستور قضایی به زندان معرفی شدند.

طبیعتاً برخورد با همه جرائم در اولویت قرار دارد لیکن جرائم خشن و نیز جرائمی که به نحوی امنیت مردم اعم از امنیت اجتماعی یا روانی مردم را مختل نماید برخوردی با شدت و حدت و بدون اغماض خواهد بود.

وی در پایان از رصد و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و عملیات مقتدرانه وشجاعانه مامورین انتظامی و در راس آن فرماندهی مقتدر انتظامی شهرستان و پلیس اطلاعات و عملیات که با اقدام به موقع و قاطعانه آنها منتج به نتیجه مطلوب این موضوع گردید، قدردانی نمود.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.