×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

معرفی، ترین‌های اردبیلی دوران دفاع مقدس محوریت تولیدات خواهد بود/ برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل در ۲۶ مرداد

به گزارش چشمه لر؛سیدحامد عاملی در نشست هماهنگی کنگره بزرگداشت شهدای استان بیان کرد: اجلاسیه اصلی کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل در روز ۲۶ مرداد برگزار می‌شود که تنظیم زمان‌بندی انجام اقدامات و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری شاخص این رویداد فرهنگی در استان ضروری است.

وی افزود: در این خصوص باید برنامه‌های فرهنگی مرتبط از جمله نماهنگ، کتاب، مستند، فیلم و آثار هنری دیگر با محتوایی فاخر و ارزشمند و قابل ارائه در سطح ملی تهیه شود.

استاندار اردبیل تمرکز بر شناسایی افراد تأثیرگذار استان و اقدامات شاخص آنان در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و ادامه داد: لازم است اولین‌های استان اردبیل در زمینه‌های مختلف در دوران دفاع مقدس و نقش‌آفرینی انجام‌گرفته به مردم معرفی شود.

اهمیت توجه به محتوای آثار هنری برای ارائه در کنگره شهدای استان اردبیل

عاملی با تأکید بر توجه به محتوای آثار هنری در حال تولید برای ارائه و نمایش در کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل، همکاری دستگاه‌ها و استفاده از اساتید فن و کارشناسان مربوط را ضروری دانست.

وی به برپایی نمایشگاه در حاشیه برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: لازم است در این نمایشگاه کتاب‌هایی با محتوا، جذاب و دارای متن مناسب که بر اساس مستندات و به‌صورت هنری تهیه شده باشد، به مخاطبان ارائه شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات شاخص هنری انجام‌گرفته در خصوص شهدای استان اردبیل، تولید طولانی‌ترین انیمیشن در سطح کشور به نام شهید مرحمت بالازاده را از جمله مهم‌ترین اقداماتی عنوان کرد که باید در این کنگره معرفی و ارائه شود.

عاملی فضاسازی شهری در خصوص کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل را یادآور شد و افزود: در این راستا شهرداری می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهر نسبت به معرفی مفاخر استان اردبیل در دوران دفاع مقدس اقدام کند.

گفتنی است؛ در این نشست هماهنگی‌های لازم برای پیش‌بینی مکان انجام و در خصوص مقدمات اجرا و تولید آثار هنری و فرهنگی قابل عرضه در این کنگره بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.