×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مشارکت ۹۲ درصدی سرعینی ها در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش چشمه لر سرعین، بهروز ندایی ۲۹ خرداد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، شهرستان های سرعین و نیر با ۹۲ و ۹۰ درصد بیشترین مشارکت و اردبیل با ۴۶ درصد کمترین نرخ مشارکت را داشتند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل ضمن قدردانی از حضور مردم در عرصه انتخابات افزود: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از یک میلیون و یک هزار و ۴۷۰هزار نفر واجد شرایط رای، ۵۴۲ هزار و ۹۲۶ نفر در انتخابات مشارکت داشتند .

ندایی ادامه داد: در استان اردبیل از مجموع آرای شمارش شده صحیح به ترتیب آقایان رییسی ۳۰۷ هزار و ۳۹۳ رای، همتی ۸۸ هزار و ۱۹۶ رای ، رضایی ۵۴ هزار و ۱۵۲ رای و قاضی زاده ۲۰ هزار و ۳۰۰ رای، را به خود اختصاص دادند .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، میزان مشارکت را در استان ۵۴.۳ درصد دانست و اضافه کرد: بیشترین نرخ مشارکت شهروندان در شهرستان های سرعین و نیر با ۹۲ و ۹۰ درصد و کمترین مشارکت با ۴۶ درصد به شهرستان اردبیل اختصاص دارد.

وی افزود: شهروندان ۳۵ تا ۴۵ ساله با ۱۳۶ هزارو ۱۴۷ رای به لحاظ گروه سنی بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست حمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۳۱ شهر و یک هزارو ۵۱ روستای استان ، در کمال آرامش و امنیت روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

 

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.