×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مبادا مدیران به سمت داوطلب خاصی گرایش پیدا کنند / هر کسی نباید در صندلی های مجلس بنشیند

آیت الله سید حسن عاملی گفت: خوشبختی بزرگ یک ملت این است که انسان های بزرگ در جایگاه‌های بزرگ قرار بگیرند.

وی افزود:  یک نماینده مجلس باید این توان را داشته باشد که بفهمد خروجی و نتیجه یک رای  او بعد از  ۶ ماه یا فرضاً یک سال چه تاثیری در اقتصاد و سرنوشت کشور خواهد داشت؟

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: یک مجلس مقتدر در کنار لوایح دولتی می تواند طرح های بسیار قوی ، کارشناسی شده و آینده نگر و متناسب با بن بست های احتمالی در آینده ارائه نماید.

وی تصریح کرد: اینجاست که مثل آفتاب روشن می شود که هر کسی نباید در صندلی های مجلس بنشیند.

آیت الله عاملی گفت: کشور ما احتیاج به مقاصد بزرگ اقتصادی دارد راهکار مشخص است اما یک راهکار آرمانی  ساختار آرمانی لازم دارد.

عاملی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اصلی ترین عامل امنیت و اقتدار کشور ماست و قطعاً دشمن را در برنامه های خطرناکی که برای کشور ما تدارک دیده مایوس می کند.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: صد البته مشارکت حداکثری منوط به مقدمات خاص است یکی از این مقدمات وثوق ملی است .سیستم انتخاباتی ایران به نحوی است که امکان تخطی ، خیانت، اضاعه حق و جابه جایی آرا در آن وجود ندارد.

وی افزود: دلال‌هایی که ممکن است وسط کارزارهای انتخابات ظاهر شوند خیلی برای جمهوری اسلامی جلوه منفی دارد و دادستانی و نیروهای امنیتی باید با هرگونه ظهور احتمالی این ناهنجاری برخورد قاطع قانونی داشته باشند.

وی تاکید کرد: با افرادی که در فضای مجازی به ازاء پول به تخریب و هتک حیثیت کاندیداهای رقیب اقدام می‌کنند باید برخورد قانونی صورت بگیرد.

امام جمعه اردبیل گفت: متاسفانه افرادی در موسم انتخابات برای این ناهنجاری اجیر می شوند اگر با این بیماری برخورد نشود دهان های ایجاری و زبان های اجاره ای و قلم های تسخیری مثل قارچ خواهد رویید.

وی یادآور شد:تاکید ما بر این است که مبادا مدیران به سمت داوطلب خاصی گرایش پیدا کنند تا شبهه حمایت خاصی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.