×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

عدم اطلاع رسانی خدمات دولت در اردبیل/نتوانستیم از ظرفیت رسانه ها استفاده کنیم

به گزارش چشمه لر ؛سید حامد عاملی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: گله‌مندی کلی از عدم اطلاع‌رسانی خدمات دولت در دستگاه‌های مختلف اجرایی و حوزه‌های متعدد است که متأسفانه در این ۲ سال نتوانسته ایم از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی عملکرد دولت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل کارهای بزرگی همچون پروژه عظیم انتقال خط دوم گاز به اردبیل و یا پروژه‌های عظیم مسکن و خدمات متنوع به محرومان در حال انجام است اما خبری از اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مردم در این حوزه‌ها وجود ندارد.

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل رتبه اول کشور را در ساخت مسکن به خود اختصاص داده و در بخش خدمات‌رسانی به محرومان نیز بهزیستی فعالیت‌های مناسبی داشته اما انعکاس رسانه‌ای و گسترده آن را در سطح استان شاهد نبودیم.

عاملی افزود: هر چند مدیران دولت سیزدهم در کمال گمنامی و بی‌نام و نشان فعالیت می‌کنند اما ضرورت دارد خدمات دولت که اسباب امیدآفرینی مردم می‌شود، به شکل درست و واقع‌بینانه تبیین و تشریح شده و مردم در جریان این خدمات و افزایش رفاه عمومی قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت رسانه‌ها به بهترین شکل استفاده کنند و با تعامل و ارتباط مؤثر با رسانه‌ها سعی کنند تا اقدامات و فعالیت‌های مناسب و شایسته انجام شده را با هدف امیدآفرینی تبیین کرده و از دادن وعده‌های واهی پرهیز کنند.

عاملی اضافه کرد: استان اردبیل در بحث خیریه‌ها رتبه اول کشور را به دست آورد که این خود نشان از تقویت سرمایه‌های اجتماعی در این استان است که ضرورت دارد در تحکیم‌بخشی به این حوزه اقدامات و فعالیت‌های مناسب مورد توجه قرار گیرد.

استفاده از ظرفیت مولدسازی در تکمیل پروژه‌های زیربنایی

استاندار اردبیل به مسأله زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های عمرانی به رغم محدودیت منابع اشاره کرد و ادامه داد: باید از ظرفیت مولدسازی به عنوان یک بستر فراهم شده قانونی در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت طرح‌های زیرساختی استفاده شود که در این زمینه آماده بهره‌گیری از نظریه‌های کارشناسی دستگاه‌های مختلف هستیم.

وی بیان کرد: در بحث توسعه استان بخش تولید از اهمیت خاصی برخوردار است و تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به تقویت جبهه تولید کمک کرده وبا انتخاب معاون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار به ارتقای استان در این حوزه کمک کنند.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با مردم داری در مسیر حل مشکلات مردم باید گام‌های مؤثری برداشته شود و دستگاه‌های اجرایی بهتر است ملاقات‌های مردمی و جلسات هفتگی با هدف کاستن از دغدغه‌ها و گرفتاری‌های مردم را برگزار کرده و زمینه جلب رضایت مردم را مهیا کنند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی بهتر است با حضور در بین مردم پیگیر حل مشکلات و گره به وجود آمده در حوزه‌های مختلف باشند و تصمیم‌گیری‌ها نیز به نفع مردم بوده تا امکان بهره‌گیری از شرایط مناسب در مسیر خدمت‌رسانی مهیا شود.

عاملی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج با حضور توانمند در عرصه سازندگی و ارائه خدمات متنوع به مردم توانسته جایگاه مناسبی را در بین آحاد جامعه به دست آورد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: عمده حرکت‌های بسیج بر محور مردمی و ترغیب و تشویق آحاد جامعه به پیشبرد شایسته امور و حمایت از روحیه ارزشی و معنوی مردم بوده و قطعاً حرکت‌های تحولی بسیج می‌تواند زمینه مناسبی را در پیشبرد بهتر کارها فراهم کند.

انتهای پیام/مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.