×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

عاملان تحریق وآتش سوزی اموال مردم در مشگین شهر دستگیر شدند

بابک نونهال دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مشگین شهر در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع آتش سوزی بیش از پنج دستگاه خودروی سواری و چندین باب مغازه و منزل مسکونی در برخی محلات شهرستان ، پیگیری موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

دادستان مشگین شهر افزود: ماموران  نیروی انتظامی  با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ عامل آتش‌سوزی را دستگیر کرده وپس از تفهیم اتهام  در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب  که تعداد شکات این پرونده به بیش از ده نفر می رسید، با صدور قرار تامین کیفری متناسب به زندان معرفی شدند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان در ادامه  تصریح کردند: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی به بزه انتسابی  اقرار کرده و علت آن را تحریک یکی از عاملین با دریافت مبلغ ناچیزی از چندین ماه قبل شروع به  آتش زدن زنجیره ای خودرو ها ومنازل ومغازه  مردم  کرده اند.

دادستان مشگین شهر تاکید کردند : دستگاه قضایی نسبت به حفظ نظم و تامین امنیت عمومی حساسیت ویژه دارد و بدون شک فضای امن جامعه را برای مخلان آن ناامن خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تعدادی هنجارشکن  با اقدامات خود آسایش مردم را مختل کنند و قطعاً برخورد دستگاه قضایی با این افراد سخت، بدون اغماض و بازدارنده خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.