×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ضبط موتور سیکلت قاچاق در مشگین

علی رحیمی آذر در گفتگو با چشمه لر گفت: شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان مشگین شهر به پرونده قاچاق موتور سیکلت خارجی هوندا ۴۰۰ سی سی رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه برضبط موتور سیکلت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان مشگین شهر ، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا فاقد پلاک را به ظن قاچاق توقیف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه تاوان سنگین قاچاقچی سیگار در گرمی

علی رحیمی آذر گفت: پرونده تخلف قاچاق ۱۰ هزار و ۹۶۰ نخ سیگار به ارزش۲ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومای شهرستان گرمی رسیدگی شد.

وی اظهار داشت: شعبه به دلیل ارائه نکردن اسناد گمرکی و نحوه کشف و توقیف کالا، تخلف قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت سه میلیاردریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته رحیمی آذر ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرمی  پس از کشف محموله سیگار گزارش این تخلف را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گرمی ارسال کردند.

احقاق حق شاکی در تعزیرات حکومتی شهر اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده تقلب در کسب و صادر نکردن فاکتور  موبایل فروش متخلف به ارزش تخلف صد میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه با بررسی مدارک و مستندات در پرونده؛ اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر پرداخت صد میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذرگفت:بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل با شکایت شخصی با موضوع اتهام تقلب در کسب و صادر نکردن فاکتور  ؛ پرونده را تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.