×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رایزنی با چندگروه سرمایه گذاری برای حضور در سرعین / هیرلند برای سرمایه گذاری در نگین شمالغرب کشور قول مساعد داد

باقر باقر زاده در گفتگو با خبرنگار چشمه لر ؛اظهار داشت : با توجه به فراگیری بیماری منحوس کرونا و آسیب این ویروس به صنعت گردشگری در دو سال اخیر وجود این نوع نمایشگاه های تبلیغاتی برای شهر مناسب بوده و باید از این فرصت ها بصورت بهتری بهره مند شد تا شاهد احیا و تقویت صنعت گردشگری در این منطقه بود .

وی افزود : در این نمایشگاه از چند گروه سرمایه گذاری برای حضور در شهر توریستی سرعین دعوت شد ، شرکت هیرلند یکی از این گروه های سرمایه گذاری بوده که با رایزنی انجام شده با مدیرعامل این شرکت قول مساعد برای همکاری و سرمایه گذاری در شهرستان سرعین دریافت شد .

زمستان سرعین بی نظیر است /از گردشگران برای مسافرت به سرعین دعوت می کنم

فرماندار سرعین گفت : شهرستان سرعین از آب و هوای بی نظیری برخوردار بوده و از گردشگران می خواهم که این شهر را در برنامه سفرهای خود قرار داده و برای مسافرت این شهر را انتخاب کنند ‌.

وی ادامه یاد آور شد : تمامی پرسنل های مراکز های اقامتی ، آبهای درمانی ، با تزریق واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی آماده استقبال از هموطنان می باشند .

فرماندار سرعین در آخر ضمن دعوت از گردشگران و هموطنان یاد آور شد که شهر توریستی سرعین در زمستان هم آماده ارائه خدمات بوده و گردشگران می توانند با حضور در این منطقه از جاذبه های زمستانی مانند پیست اسکی آلوارس و … نیز استفاده کرده و یکی از به یاد ماندنی ترین خاطرات خود را در شهر توریستی سرعین رقم زنند .پ

انتهای پیام/م

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.