×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دلسوزان جامعه دولت را در اجرای اصلاح اقتصادی یاری کنند

باقر باقر زاده در گفتگو با خبرنگاران ما،  با اشاره به لزوم اصلاح اختصاص ارز ترجیحی به عنوان ضرورت اقتصاد کشور اظهار داشت: اصلاح شیوه اختصاص  ارز ترجیحی، ضرورت اصلی اقتصاد کشور است که برای اجرای صحیح آن از تمامی دلسوزان جامعه و نخبگان درخواست داریم تا دولت را یاری رسانند.

وی افزود: اجرای این طرح به آگاهی بخشی مناسب به مردم نیاز دارد تا دولت بتواند در مسیر منافع مردم گام برداشته و از این  مأموریت بزرگ اقتصادی سربلند بیرون آید.

 

فرماندار سرعین گفت: دولت سیزدهم بر اساس الزامات قانونی و به منظور تأمین کالاهای اساسی و نیز مقابله با قاچاق کالا، جهت‌دهی به اختصاص ارز ترجیحی را در دستور کار قرار داده ولی متأسفانه برخی از افراد با دامن زدن به شایعات، ضمن ایجاد التهاب در جامعه، فضا را برای افراد سودجو برای برهم زدن نظم بازار فراهم می‌کنند

 

وی تصریح کرد: کارگروه تنظیم بازار شهرستان موظف است تا در شرایط کنونی، بر میزان نظارت‌های مستمر خود افزوده و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود بر نحوه تأمین و توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازاری نظارت و ابزارهای نظارتی را فعال‌تر از قبل کنند تا به تأمین مایحتاج مردم و امنیت غذایی آنان آسیبی وارد نشود.

 

باقرزاده بیشترین میزان شکایات واصله مردمی را در حوزه نانوایی، خواروبار و لوازم خانگی اعلام کرد و افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون شکایات متعددی در مورد بازرسی از صنوف مختلف صورت گرفته که مواردی مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

 

فرماندار سرعین همراهی همدلی و وحدت بین مردم و قوای سه گانه را موجب ناکامی دشمنان در ایجاد توطئه علیه نظام اسلامی دانست و گفت: تلاش دولت بر این است که به اقشار آسیب پذیر فشار وارد نشود و مسئولین وظیفه دارند بگونه ای عمل نمایند تا مردم تلاش و اقدامات آنها را لمس کنند، چرا که مردم سرمایه های اصلی نظام هستند.

وی تاکید کرد: تلاش برای جلب رضایت خداوند و گره گشایی از مشکلات مردم باید اولویت مسئولین باشد و در این راستا همراهی همه مجموعه ها لازم است.

در پایان فرماندار سرعین ضمن آرزوی توفیق و سربلندی روز افزون بر مردم بصیر و انقلابی شهرستان سرعین، از بینش و موقعیت شناسی آنان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.