×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حضور در انتخابات، امتداد مسیر کربلا است

حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگارچشمه لر سرعین، با اشاره به اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور، اظهار داشت: بعد از گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات های متعدد و مهم طی این سالها به بهترین صورت برگزار شده است که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز یک انتخابات مهم در پیش داریم.

وی افزود: حتی در زمان جنگ و موقعی که عراق و صدام شهرهای ما را بمباران می کردند، عده ای بر این باور بودند که نباید در این مناطق انتخابات برگزار شود، ولی با دستور حضرت امام (ره) در همان شهر انتخابات برگزار شد و مردم نیز در پای صندوق های رای حاضر شدند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرعین گفت: امروز نیز ما انتخابات مهمی در ۲۸ خرداد در پیش داریم که همه ملت ایران پیر و جوان و زن و مرد با در دست داشتن شناسنامه های خود در پای صندوق های را حاضر می شویم و افراد اصلح را در شورا و ریاست جمهوری انتخاب خواهیم کرد.

امام جمعه سرعین با بیان اینکه حضور در انتخابات بسان پاسخ به “هَلْ مِنْناصِرٍ یَنْصُرُنی” امام حسین (ع) در روز عاشورا است، تصریح کرد: ما با این حضور خود به حضرت اباعبدالله (ع) خواهیم گفت که همانگونه که شما در روز عاشورا با شهادت و اسارت اطرافیان خود به اسلام کمک کردید، ما نیز امروز با رای خودبه شما لبیک گفته و به اسلام قرآن کمک خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.