×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تقویت تولیدات صادرات‌محور در استان اردبیل ضروری است

به گزارش چشمه لر  ؛سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به ظرفیت مرزی بودن و تأثیر صادرات در آینده اقتصادی استان اردبیل، تقویت تولیدات صادرات‌محور در استان ضروری است.

وی افزود: در همین راستا باید رفع نیازمندی‌های حوزه صادرات از جمله معافیت‌های مالیاتی و معافیت ارزی صادرکنندگان پیگیری شود و همچنین توجه به استقرار شرکت‌های مدیریت صادرات در شهرک‌های صنعتی هم لازم است که در صورت آمادگی افراد دارای شرایط مورد نیاز، اخذ مجوز برای فعالیت آن‌ها پیگیری خواهد شد.

اهمیت معرفی قابلیت‌های صادراتی در رویداد اردبیل ۲۰۲۳

استاندار اردبیل تصریح کرد: معرفی قابلیت‌های اقتصادی و صادراتی در جریان برگزاری رویداد گردشگری ۲۰۲۳ در استان اردبیل مورد تأکید بوده و در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌ها در داخل و کشورهای عضو اکو نیز لازم است برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز انجام شود.

عاملی گفت: برای ایجاد زیرساخت ارتباطی ریلی بین استان اردبیل و جمهوری آذربایجان، پیگیری‌های مربوط به اخذ مجوز اتصال راه‌آهن از ایمیشلی جمهوری آذربایجان به تازه‌کند پارس‌آباد انجام شده و هماهنگی با این کشور همسایه و داخل کشور در حال اقدام است.

وی بیان کرد: محدودیت فعلی تردد مرزی زمینی با جمهوری آذربایجان از سوی این کشور و با دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعمال شده است.

پایان پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.