×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تعریض و آسفالت جاده ارجستان با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی /جاده مرگ تبدیل به مسیر گردشگری می شود

به گزارش چشمه لر ؛صدیف بدری در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه بهسازی، تعریض و آسفالت جاده اردبیل به ارجستان، اختصاص بودجه مورد نیاز این پروژه با پیگیری‌های چندماه گذشته از سازمان راهداری وزارت راه و شهرسازی را یادآور شد و به خبرنگار چشمه لرگفت: هم‌اکنون پروژه بهسازی راه اردبیل – ارجستان با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان در حال اجراست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عملیات تعریض و بهسازی دو قطعه ۶ و ۷ کیلومتری مسیر در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با اتمام کار دو قطعه، عملیات بهسازی قطعه سوم به طول ۶ کیلومتر که درحال حاضر عملیات روکش آسفالت آن در حال اجراست، آغاز خواهد شد.

مهندس بدری با قدردانی از زحمات همکاران خود و همراهی سازمان راهداری کشور با این پروژه، کل اعتبار ملی که برای اتمام پروژه هزینه خواهد شد را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طبق وعده پیمانکار حدود ۱۰ کیلومتر از کل این مسیر تا پایان سال آماده بهره‌برداری شده و مابقی نیز تا سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد:امیدواریم این جاده که سابقا شاهد حوادث ناگواری بوده پس از عملیات بهسازی و باتوجه به زیبایی و مواهب خدادادیش به مسیر گردشگری تبدیل شود.

انتهای پیام/

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.