×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازداشت یک مدیر استانی در اردبیل تکذیب شد

به گزارش چشمه لر ؛جلال آفاقی دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان اردبیل در همایش رسانه، چالش ها و فرصت ها با اشاره به جنگ ترکیبی کنونی به مدد فناوری های نوین ارتباطی، بر ضرورت روایتگری و جهاد تبیین اصحاب رسانه تاکید کرد.

دادستان اردبیل در همایش تخصصی رسانه، چالش ها و فرصت ها که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با شرکت مدیران رسانه های استان برگزار شد، تلاش برای تغییرسبک زندگی ایرانی اسلامی را از اهداف تروریسم رسانه ای برشمرده افزود: امروز بدخواهان نظام به دنبال حیازدایی اززنان و غیرت زدایی از مردان با سو استفاده از قابلیت های تکنولوژی های نوین ارتباطی می باشند.

وی با تشریح ابعاد مختلفی از اغتشاشات سال گذشته اظهار داشت: رهبری جریانات مخالف ،در میدان رسانه به وقوع می پیوندد. آفاقی ادامه داد: لازمه پیروزی درجنگ ترکیبی کنونی روایتگری و جهاد تبیین است تا جای ظالم و مظلوم در اذهان عمومی عوض نشود.

دادستان اردبیل با تاکید بر حقیقت گویی رسانه ها ، آن را عاملی درجهت خنثی کردن دروغ پراکنی ها دانسته، اصحاب رسانه را بر نقادی دلسوزانه و اطلاع رسانی درچارچوب مقررات و قوانین دعوت کرده، گفت: پنهان کاری باعث سلب اعتماد عمومی نسبت به رسانه های داخلی و گرفتارشدن شهروندان در عملیات روانی رسانه های خارجی است.

وی افزود:در خصوص بازدداشت یکی از مدیران استان که اخیرا در فضای مجازی نشر یافت، این خبر کاملا کذب و هیچ گونه پرونده قضایی در این مورد تشکیل نشده بود. این کار نوعی تشویش اذهان عمومی است. این کار نوعی تشویش اذهان عمومی است.

دادستان مرکزاستان اردبیل در ادامه، امیدآفرینی را از رسالت های خطیر رسانه ها دانسته، ساماندهی فضای مجازی استان و ارتقای کارکرد شورای فضای مجازی را خواستار شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.