×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اینجا سَردَرِ روستا برای زندگی کردن شهر بزنید

به گزارش چشمه لر ؛ سرعین جای بزرگی نیست هر مسئولی تنها ۶ ماه در این شهرستان باشد می تواند با اغلب کوچه هایش آشنا شود و این مزیت می طلبید حداقل از پس چند دهه شهرستان شدن با مشکلات عدیده ای گریبانگیر نباشد.

گرچه به سرزمین چشمه های بهشتی مشهور است اما روستاهای این شهرستان، مشکل آب شرب و کشاورزی را جمعا دارد، پروژه بخصوصی نیز برای حل معضل آب کشاورزی اجرایی نکرده اند.

سال اول دولت قول داده بودند دیگر مشکل آنتن گوشی ها پُرپُر خواهد بود ولی روستاییان این شهرستان همچنان بدنبال خط ارتباطی در حیاط و پشت بام اند حتی چند مدتی است که از ورگه سران صدای مردم به ما می رسد که آهای مسئول دکل تازه تاسیس ما آنتن خالی کرده …

جاده های دسترسی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد، آلوارس_سرعین نیمه کاره، بیله درق سرعین هم نصفه کاره، هیاهوی تعریض جاده ارجستان نیز اگر گذری انداخته باشید می بینید فرو کش کرده و ماشین آلات روز به روز آب می رود؛ بقیه مسیر ها هم قابل تعریف نیست.

اجرای طرح هادی بی شباهت به آب کردن یخچال های قطبی با چوب کبریت نیست، باور ندارید روز بارانی با چتر و البته چمکه میهمان روستاییان باشید.

وقتی حرف از روستا می شود یاد خانه های ویلایی با حیاطی وسیع می افتیم که به لطف احداث دیوار “حریم روستایی” که سالها فرو نمی ریزد به آپارتمان سازی رو آورده اند حالا هی شعار جوانی جمعیت را در گوش مردم بگوییم.

شاید برای زندگی کردن در اینجا سر در ورودی روستاباید شهر زد تا امکانات نازل شود، ناگفته نماند بقول دوستی آنکس که دهاتی را فحش کرد باید هم در صف طویل نان، حقیرانه بایستد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.