×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

به گزارش پایگاه خبری چشمه لر ؛اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: هدف از تاسیس این دانشکده بهره برداری از پتانسیل موجود آب های گرم معدنی موجود در استان و ارتقاء سطح دانش مرتبط با صنعت آب های گرم و معدنی در کشور است.

وی از امضای تفاهم نامه و توافق بین استانداری اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: ایجاد مجتمع پزشکی آب درمانی در سرعین با بهره گیری از ظرفیت دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و طراحی واحدهای درسی مرتبط با پزشکی آب درمانی از اهداف اصلی این دیدار بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید همه دستگاه های اجرایی مرتبط در این مسیر تسعیل گری کنند بیان کرد:  در این رابطه استانداری اردبیل تسهیل گری و تامین زیر ساخت های لازم برای ایجاد مجتمع مذکور را متعهد شده و مشارکت در بهره برداری از پروژه چاه های ژئوترمال مشگین شهر و ایجاد شهرک گلخانه ای نیز از اهداف دیگر این نشست بود.

وی ادامه داد: با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان استان اردبیل و بهره گیری بیشتر از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در این رابطه گفتگو شد و به نتیجه خوبی برای توسعه استان رسیدیم.

بهنام جو تصریح کرد: آمایش رشته های تحصیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان بر اساس نیازهای توسعه ای پیش بینی شده مورد بحث قرار گرفت که مستندات آن در آینده نزدیک از طریق استانداری ارائه می شود.

استاندار اردبیل گفت: تاسیس سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در مجموعه ای ۳۵هکتاری برای توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان جز برنامه های نشست با رییس دانشگاه آزاد بود که تامین زیرساخت های لازم برای تاسیس این مجموعه را نیز استانداری اردبیل برعهده گرفت.

انتهای پیام/م

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.