×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی مورد توجه باشد

به گزارش چشمه لر؛کاظم دبیر در شورای اقامه نماز استان خواستار توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی به اجرای مصوبات شورای اقامه نماز شد.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی و استانداردسازی نمازخانه‌های بین‌راهی، استمرار بازدیدها در فاصله زمانی کوتاه از روند نوسازی و رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی را مورد تأکید قرار داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با یادآوری برگزاری جشنواره سراسری نماز، جلب مشارکت دانش‌آموزان و عموم مردم برای ارتقای کمی و کیفی وضعیت استان در این حوزه را ضروری دانست و خواستار همکاری آموزش‌وپرورش و دستگاه‌های فرهنگی برای تولید آثار فرهنگی و هنری در حوزه نماز شد.

دبیر بیان کرد: بر اساس گزارش ستاد اقامه نماز استان اردبیل، ۲۰۰ اثر در سطح استانی جشنواره نماز ارائه شده بود که ۲۷ اثر به مرحله کشوری راه یافته و ۶ اثر حائز رتبه ملی شده است.

نتایج ارزیابی سالانه نماز در جشنواره شهید رجایی لحاظ می‌شود

الله شکر عبدی، دبیر شورای اقامه نماز استان اردبیل هم در این نشست از ارزیابی وضعیت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی از ابتدا تا پایان سال خبر داد و افزود: با ارزیابی ۷۲ دستگاه اجرایی در سال گذشته، ۱۰ دستگاه حائز رتبه عالی و ۳۱ دستگاه مطلوب ارزیابی شده‌اند.

وی ادامه داد: نتایج ارزیابی سالانه نماز دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی لحاظ می‌شود که لازم است دستگاه‌ها در این خصوص توجه جدی داشته باشند.

عبدی با اشاره به وجود ۳۶ نمازخانه بین‌راهی در استان اردبیل، بیان کرد: وضعیت ۱۰ نمازخانه بسیار نامناسب، ۱۵ نمازخانه متوسط و ۹ نمازخانه مطلوب است.

گفتنی است؛ در این نشست از برگزیدگان جشنواره سراسری نماز با اهدای جوایزی تجلیل شد.

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.