×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اردبیل جزو ۲ استان‌ برتر در راه‌اندازی سامانه اطلس سرمایه‌گذاری است

به گزارش چشمه لر؛یعثوب نژادمحمد  در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت هفته دولت از ثبت ۳۰ هزار و ۵۵۰ درخواست در درگاه ملی مجوزهای کسب‌وکار استان اردبیل خبرداد و اظهار کرد:   درگاه ملی مجوزها با هدف تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری و فضای کسب‌و‌کار در استان اردبیل نیز راه‌اندازی شده که تاکنون بیش از ۱۶ هزار مجوز کسب‌وکار از طریق درگاه ملی مجوزها صادر شده است.

وی افزود: تاکنون هزار و ۷۰۰ نفر از درخواست خود انصراف داده‌اند و مابقی درخواست‌ها نیز در انتظار تائید یا تکمیل مدارک است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با بیان اینکه با راه‌اندازی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، امضاهای طلایی بی‌اعتبار شد، اظهار کرد: با صدور اینترنتی مجوزهای کسب و کار دیگر چیزی به نام امضای طلایی و کاغذبازی برای سرمایه گذاری وجود ندارد.

نژادمحمد راه‌اندازی این درگاه را اقدامی بسیار ارزشمند دانست و اضافه کرد: راه‌اندازی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار علاوه بر جلوگیری از امضای طلایی و فسادهای احتمالی باعث تسریع خدمت‌رسانی به مردم، کاهش زمان، تسهیل فرایند صدور مجوزهای کسب و کار، سهولت در ثبت کسب و کار توسط اشخاص و رسمی شدن فعالیت‌ها شده است.

نایب رییس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل اضافه کرد: البته بعضی نقاط ضعف در درگاه ملی مجوزها به مرور زمان شناسایی و برای حل آنها تلاش می‌شود.

۲۹ ملک دولتی برای اجرای طرح مولدسازی در اردبیل شناسایی شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: ۲۹ ملک جدید دولتی به ارزش تقریبی ۱۷ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح مولدسازی در این استان شناسایی شده‌ است که از این تعداد ۱۷ ملک به ارزش ۱۲ هزار میلیارد ریال مستند سازی و برای اخذ مجوز فروش و واگذاری به هیات عالی مولد سازی ارسال شده است.

نژادمحمد اظهار کرد: ۱۲ ملک دولتی شناسایی شده باقیمانده به ارزش پنج هزار میلیارد ریال نیز فرایند قانونی را طی می کند و بعد از مستند سازی برای اخذ مجوز فروش و واگذاری به هیات عالی مولد سازی ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد: چند سال گذشته و قبل از تشکیل هیات عالی مولدسازی ۲ ملک دولتی به ارزش ۳۱۰ میلیارد ریال در استان اردبیل فروخته شده و آگهی فروش چهار ملک به ارزش پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز منتشر شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: اردبیل جزو ۲ استان برتر و پیشرو در راه‌اندازی سامانه اطلس سرمایه‌گذاری در بین استان‌های کشور است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.