×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همکاری مردم و مسؤولان است

به گزارش چشمه لر ؛افسانه جهانی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره تربیت مربی کنش‌گر جمعیت، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌گرفته در خصوص کاهش جمعیت جوان و احتمال بالای بروز بحران سالمندی در ۳۰ سال آینده، بحث جمعیت از مسائل مهم کشور بوده و همه باید در این راستا برای تحقق جوانی جمعیت تلاش کنیم.

وی افزود: برای اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همکاری و حمایت مردم و مسؤولان هستیم و برای آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی این موضوع لازم است کنش‌گران وارد عمل شوند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دوره تربیت کنش‌گر جمعیت در هفته اول آذر سال جاری خبر داد و بیان کرد: این دوره با حضور اساتید برجسته کشوری و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط برای شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

جهانی تصریح کرد: کنش‌گران اجتماعی بعد از برگزاری دوره، نسبت به فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم در خصوص عواقب بحران سالمندی در آینده، اقدامات هدایت‌گرانه انجام می‌دهند.

نقش موثر تحکیم بنیان خانواده و اجرای قانون جوانی جمعیت در مقابله با تهاجم فرهنگی

رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به تهاجمات فرهنگی، تحکیم بنیان خانواده و اجرای قانون جوانی جمعیت را برای مقابله با تهاجم فرهنگی تأثیرگذار دانست.

باقلاچی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در خصوص اجرای برنامه‌های شاد برای فرهنگ‌سازی و ایجاد نشاط در خانواده‌ها، این برنامه‌ها را گامی در راستای تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد.

وی ضمن استقبال از برگزاری دوره تربیت کنش‌گر اجتماعی در راستای قانون جوانی جمعیت و خانواده، گفت: گروه‌های مردمی نیز می‌توانند با ورود به این حوزه در راستای ترویج فرزندآوری و ازدواج همکاری کنند.

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.