×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ابلاغ ۶۴۵میلیارد تومان اعتبار استان اردبیل در سال جاری/ همه ظرفیت‌های قانون بودجه در سال گذشته استفاده شد

به گزارش چشمه لر؛سیدحامد عاملی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بیان کرد: ۶۴۵میلیارد تومان اعتبار سال جاری استان اردبیل ابلاغ و توزیع شد که اجرای با اولویت پروژه‌های تأثیرگذار شهرستان‌ها با استفاده از این اعتبارات ضروری است.

وی با اشاره به تحقق ۱۷۱درصدی تخصیص منابع از محل ملی در سال گذشته، افزود: با توجه به اینکه بیش‌ترین منابع در سطح ملی متمرکز است، امسال هم باید در راستای جذب حداکثری این منابع ملی کنیم که لازمه آن استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان مردم در مجلس و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

اولویت با پروژه‌های تحول‌آفرین و موثر در رونق اقتصادی است

استاندار اردبیل ادامه داد: در سال گذشته از تمامی ظرفیت‌های قانون بودجه که شامل ماده ۵۶، اعتبارات ملی و استانی و تهاتر نفت بود، استفاده شد و از امسال هم مولدسازی به ظرفیت‌های موجود اضافه شده است.

عاملی با تأکید بر تمرکز فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی به اجرا و تکمیل پروژه‌های تحول‌آفرین در استان اردبیل، تصریح کرد: فرمانداران آن دسته از پروژه‌هایی را که می‌تواند در تحول منطقه و استان و رونق اقتصادی تأثیرگذار باشد، در اولویت قرار دهند.

ارائه فکر و ایده‌های پیشرفت استان اردبیل مورد توجه باشد

وی اظهار کرد: فرمانداران نسبت به تشکیل شورای برنامه‌ریزی هر شهرستان تا ۱۵ تیر اقدام کنند و با مبادله سریع موافقت‌نامه‌ها، فصل کاری را برای اجرای پروژه‌ها از دست ندهند.

استاندار اردبیل گفت: انتظار می‌رود فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارائه فکر و ایده‌های پیشرفت استان اردبیل اقدام کنند که با توجه به ماهیت سیاست‌گذاری شورای برنامه‌ریزی استان، لازم است در هر نشست، اختصاص یک دستورجلسه به این بخش و بررسی ایده‌های تأثیرگذار برای رونق اقتصادی و پیشرفت استان مورد توجه قرار گیرد.

همراهی قابل تقدیر دستگاه قضایی با دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات مردم

عاملی در ابتدای این نشست با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت شهدای ۷ تیر و هفته قوه قضاییه، ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالان این حوزه، تعامل بین دستگاه قضایی با دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل را قابل تقدیر دانست.

وی تصریح کرد: تلاش‌ها و دغدغه فعالان حوزه قضایی استان اردبیل در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم بوده و همواره در کنار دستگاه‌های اجرایی هستند.

پایان پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.