×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آغاز عملیات اجرایی اولین پل معلق ۳ طبقه کشور در سرعین/ ثروت‌آفرینی از ظرفیت‌های ویژه گردشگری استان اردبیل اهمیت بالایی دارد

به گزارش چشمه لر ؛سیدحامد عاملی در آیین آغاز عملیات اجرایی اولین پل معلق ۳ طبقه کشور اظهار کرد: در منطقه ورگه‌سران و اوجور شهرستان سرعین، عملیات اجرایی پل معلق ۳ طبقه و صخره‌ای، اقامتگاه معلق و شهربازی مدرن آغاز شد که تمامی این امکانات رفاهی و تفریحی ویژه برای نخستین بار در کشور احداث می‌شود.

وی افزود: منطقه ورگه‌سران و اوجور شهرستان سرعین در آینده نزدیک به یکی از قطب‌های مهم گردشگری و تفریحی استان اردبیل تبدیل خواهد شد و با توجه به این موضوع، تأمین زیرساخت‌ها و بازسازی راه‌های مواصلاتی مناطق مذکور با اعتباری ببش از ۴میلیارد تومان در دستور کار خواهد بود.

اهمیت ثروت‌آفرینی از ظرفیت‌های ویژه گردشگری استان اردبیل

استاندار اردبیل بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل نه تنها در سطح ملی بلکه در مقایسه با کشورهای مختلف جهان، بی‌نظیر است و این موضوع در سفر اخیر سفرای کشورهای عضو اکو، چین و کشورهای حوزه دریای سیاه مورد تأکید ویژه سفیران بود که باید این ظرفیت‌‌ها را به ثروتی برای مردم استان تبدیل کنیم.

عاملی تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامناسبی که در بخش‌های مختلف استان اردبیل شاهد بودیم، طی ۲۱ ماه اخیر با بررسی واقعی شرایط موجود، تدوین و اجرای برنامه‌های فنی و تخصصی در کلیه حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، کشاورزی، گردشگری،صنعت، راه‌های مواصلاتی جاده‌ای و ریلی و… مورد توجه جدی قرار گرفت.

وی با اشاره به عید غدیر خم به‌عنوان مهم‌ترین و والاترین عید و اهمیت جشن‌های مربوط به این عید، گفت: خدمت‌گذاری شبانه‌روزی مسؤولان جهت رفع مشکلات مردم و آبادانی کشور، جزو اصلی‌ترین توصیه‌های حضرت امیرالمومنین علی(ع) است.

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.