×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آزادی ۴۳۳ زندانی مالی غیرعمد طی هشت ماه گذشته در اردبیل

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی، رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: قضات و کارکنان توسعه حل اختلاف استان اردبیل به ویژه شعبه مستقر در ستاد دیه طی ۸ ماه گذشته امسال با تلاش، پیگیری و برپایی جلسات سازشی توانسته‌اند، موجبات آزادی ۴۳۳ زندانی مالی غیر عمد و شبه عمد را فراهم کنند و آنان را به جامعه باز گردانند.

وی ضمن قدردانی از تمام خیرین افزود: در جریان آزادی زندانیان اولین و اصلی‌ترین خیرین خود شکات پرونده‌ها هستند که با گذشت بخشی از مبلغ، زمینه رهایی محکومین را فراهم می‌کنند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل با اشاره با آزادی ۴ نفر از زندانیان در شهرستان گرمی بیان کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان گرمی موجبات آزادی ۴ نفر از زندانیان مالی غیر عمد در این شهر فراهم شده و به آغوش خانواده بازگردانده شدند.

علوی افزود: مجموع مبلغ محکومیت این ۴ نفر زندانی ۱۵۴ میلیون تومان بود که با برگزاری جلسات با متشاکیان پرونده‌ها، مبلغ آزادی آنان به ۵۰ میلیون تقلیل یافت که این مبلغ هم با کمک خیرین پرداخت و همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) این چهار محبوس به آغوش گرم خانواده برگشتند.
انتهای پیام /

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.