×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 ایجاد خانه‌های خلاق دانش‌آموزی در شناسایی استعدادها موثر است

به گزارش چشمه لر؛سید حامد عاملی در نشست قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان استان با تأکید بر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان و احصای وضعیت گذشته و فعلی این شرکت‌ها، گفت: لازم است دانشگاه‌ها، پارک علم‌وفناوری و جهاد دانشگاهی، نسبت به رصد وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کرده و آخرین وضعیت این شرکت‌ها را اعلام کنند.

وی اظهار کرد باید دانشگاه‌ها، پارک علم‌وفناوری و جهاد دانشگاهی، نسبت به رصد وضعیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف اقدام کرده و آخرین وضعیت این شرکت‌ها را اعلام کنند.

استاندار اردبیل افزود: با توجه به مجوز احداث شهرک ۳۵ هکتاری پارک علم‌وفناوری استان اردبیل، چنان‌چه خود پارک اقدام به احداث این شهرک می‌کند، مراتب را اعلام و در غیر این صورت، احداث آن را به شهرک‌های صنعتی واگذار کند.

عاملی ادامه داد: ارتباط بین واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش‌بنیان مهم است چراکه تولیدکنندگان می‌توانند با توجه به ظرفیت تولیدات خود و توان شرکت‌های دانش‌بنیان، همکاری‌های لازم را با هم داشته و از فناوری‌های نوین در واحدهای خود بهره‌برداری کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: به‌دلیل اهمیت رفع موانع و مشکلات واحدها و شرکت‌های فعال دانش‌بنیان، نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل به‌صورت یک در میان به موضوع رفع مشکلات این شرکت‌ها اختصاص می‌یابد.

وی گفت: با توجه به وجود دانش‌آموزان مستعد و خلاق در استان اردبیل، ایجاد خانه‌های خلاق تحت پوشش آموزش‌وپرورش می‌تواند در شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان استان و زمینه‌سازی برای ایجاد فناوری‌های نو در آینده موثر باشد.

استاندار اردبیل بیان کرد: ارتباطات مستمر بین مراکز آموزشی، دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان ضروری بوده و باید نیازمندی‌های لازم برای رشد و توسعه شرکت‌های فناور فراهم شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.