×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

عبدی: پرسپولیس از نظر فنی هنوز ایراد دارد/ مگر دولت در آستانه انتخابات تعطیل می‌شود که فدراسیون فوتبال کار نمی‌کند؟!

به گزارش چشمه لر سرعین، حسین عبدی، هافبک پیشین تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون پیروزی سرخ‌های تهرانی در دیدار مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: از این برد خوش‌حالم و از این‌که گل اول با یاد و خاطره مهرداد میناوند عزیز توام بود. نیمه اول تعادل بازی بهتر بود و پرسپولیس موقعیت‌های خوبی هم داشت ولی در نیمه دوم تیم ماشین‌سازی اجازه یافت تا بازی را در دست بگیرد و ریتم کند این مسابقه هم در عملکرد خوب تیم تبریزی بی‌تاثیر نبود.

وی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: پیمان بابایی که گل تیم میهمان را به‌ثمر رساند واقعاً بازیکن خوبی‌ست و پتانسیل بالایی هم دارد. در کل شرایط بازی به‌نفع پرسپولیس نبود اما احمد نوراللهی با این گل لحظات پایانی هم قابلیت‌های بالای خودش را نشان داد و هم از زیربار فشارها تا حدودی خارج شد. نتیجه راضی کننده بود اما نوع بازی تیم هنوز هم جای بحث دارد.

مربی اسبق تیم پرسپولیس درباره گلزنی سرخ‌ها در لحظات پایانی عنوان داشت: برد همیشه برد است و شیرین. تیم اگر خوب بازی کند استرس‌ها کم می‌شود و امیدواری‌ها زیاد، اگر هم خوب بازی نکند ماجرا برعکس است. پیروزی مقابل ماشین‌سازی در لحظات پایانی نمی‌تواند روی مشکلات و ضعف‌های فنی سایه بیاندازد و کادرفنی باید فکری به‌حال مشکل ریتم کند بازی، گل خوردن و ایجاد موقعیت‌های کم داشته باشد.

حسین عبدی همچنین در مورد حواشی مدیریتی باشگاه پرسپولیس و تاثیر آن بر روند سینوسی نمایش بازیکنان این تیم بیان کرد: قطعاً این‌گونه مسائل در نتیجه‌گیری تیم تاثیر دارد اما این موضوع همه‌چیز نیست. مشکلاتی در بدنه فنی تیم وجود دارد و باید به آن‌ها پرداخته شود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با اشاره به استعداد رده‌های پایه فوتبال کشور اذعان داشت: روزی که این تیم را تحویل گرفتم و استارت ساختن را زدم، کسی فکرش را هم نمی‌کرد چنین قدرتی به‌وجود بیاید اما من از قدرت بازیکنانم مطمئن بودم. این بچه‌ها می‌توانستند خودشان را به دنیای فوتبال معرفی کنند اما شیوع بیماری کرونا مانع از برگزاری تورنمنت‌های مهم شد. البته در ابتدای راه هستیم و حضور آن‌ها در تورنمنت‌های بین‌المللی به منزله آغاز مسیر است؛ مسیری که این بچه‌ها نباید در آن رها شوند.

عبدی در خصوص برنامه‌هایش در تیم نوجوانان تصریح کرد: برنامه‌هایم را به مسئولین فدراسیون فوتبال اطلاع داده‌ام و منتظر تصمیم‌گیری آن‌ها هستم تا تکلیف شرایط اردویی و مسابقات را بدانیم. باید در این روند تسریع شود چرا که سن این بچه‌ها کم است و می‌توانند آینده‌سازان فوتبال کشور لقب بگیرند.

وی نهایتاً درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: کارها نباید لغو شود تا رئیس جدید بیاید. مانند رشته دو چهاردرصدمتر که هر کدام چوب را به نفر بعدی می‌دهند، کارها هم در فدراسیون فوتبال باید به نحو احسن انجام شود تا به دست رئیس بعدی برسد. این تفکر است که باعث پیشرفت مملکت می‌شود، مگر از الان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فعالیت‌های دولت تعطیل شده؟ هرکسی باید کار خودش را تمام و کمال انجام دهد و سپس رئیس بعدی هم از قوانین تمکین کند.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.