×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کلاهبردار فضای مجازی در اردبیل دستگیر شد.

به گزارش چشمه لر، رییس پلیس فتای استان اردبیل صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل در این زمینه اظهار کرد: پلیس فتا در تحقیقات خود به اقدامات مجرمانه این فرد کلاهبردار پی برده و با رصد دقیق متوجه اقدامات وی شده است.

علی قهرمان‌طالع تصریح کرد: در این کلاهبرداری فرد متخلف به ۲۲۵ میلیون تومان جمع‌آوری کمک‌های مردمی به حساب مشکوک اعلام شده، اعتراف کرد تا پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و فرد خاطی نیز به نهاد قضایی تحویل داده شود.

وی گفت: این فرد کلاهبردار با اعلام شماره حساب به نفع کودکان سرطانی اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها و مبالغ پرداختی از سوی مردم می‌کرد که به موقع پلیس فتا اطلاعات مورد نظر را به دست آورده و نسبت به شناسایی این فرد اقدام کرده است.

رییس پلیس فتای استان اردبیل از اهالی استان خواست تا قبل از هرگونه واریز مبلغ به حساب کاربر خاص و یا شماره حساب‌های مشکوک، آن را با پلیس فتا هماهنگ کرده و نسبت به واریز مبلغ به حساب شرکت‌ها، مؤسسات و ان. جی.یوهای رسمی اقدام کنند.

قهرمان‌طالع افزود: در ماه‌های اخیر کلاهبرداری اینترنتی و فضای مجازی بیشتر ظهور و بروز پیدا کرده که هموطنان در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سامانه ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا اطلاع دهند.
انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.