×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

هشدار دادستان اردبیل به برخی سنگ اندازی ها در ادارات!

به گزارش چشمه لر، جلال آفاقی با اظهار اینکه مردم ولی نعمت مسئولان و صاحبان اصلی انقلاب هستند، جانفشانی و همراهی و حضور در صحنه همیشگی مردم را یادآور شده ، افزود: ملت شریف ایران لایق بهترین خدمت ها هستند. دادستان اردبیل ادامه داد: در کنار برخی سوء مدیریت ها، سوء استفاده و فرصت طلبی تعدادی در بدنه دستگاههای اداری برای سنگ اندازی در امور مردم و مراجعین موجب زیرسوال رفتن شخصیت سازمانی و عملکرد و وجهه سایر خدمت گزاران تلاشگر و دلسوز، تضییع حقوق مردم یا بیت المال و درنهایت نارضایتی و بدبینی به نظام می گردد.

وی با اشاره به برخی گزارش ها دراین خصوص افزود: در کنار حمایت دادستانی از مدیران و کارکنان دستگاه ها در جهت انجام وظایف قانونی، هرگونه سوء مدیریت و سوء جریانات و ترک فعل ها و همچنین بسترهای فسادزا مورد رصد بیش از پیش دادسرا خواهد بود.

دادستان مرکز استان گفت: سنگ اندازی در امور مردم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و برخورد قانونی با کارکنان متخلف اداری در دستگاههای مختلف استان از اولویت های دادستانی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و حساسیت و اهمیت امور اقتصادی و تولیدی در سرنوشت مردم و جامعه، ضمن اعلام حمایت قضایی از رونق تولید و اشتغال در استان، از مدیران مرتبط و متولی خواست تا نسبت به رفع هرگونه موانع در مسیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری دراستان اهتمام لازم را داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.