×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شهرک صنعتی جدید در شهرستان گرمی ایجاد خواهد شد

به گزارش چشمه لر؛معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که طی سفر دو روزه، شامگاه سه شنبه وارد استان اردبیل شده بود، در فرمانداری اردبیل حضور یافت و به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی کرد.
علی رسولیان صبح امروز در نشست مشترک با نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی، گفت: یکی از اهداف مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد توسعه ۶ هزار هکتاری اراضی شهرک‌های صنعتی در کشور هستیم.

وی افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی با هدف تامین زمین مورد نیاز سرمایه گذاران و اجرای زیرساخت‌ها انجام می‌شود تا به رشد تولید و افزایش اشتغال کشور کمک شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یکی از مشکلات شهرک صنعتی گرمی را مسائل زیرساختی آن برشمرد و اضافه کرد: با تعامل و  همکاری دستگاه‌ها و مسئولان تلاش خواهد شد تا این مشکلات مرتفع شود.

رسولیان، نیاز به شهرک صنعتی جدید را از الزامات توسعه صنعتی این شهرستان دانست و ادامه داد: با توجه به اشباع دو شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان گرمی، در صورت معرفی اراضی مستعد نسبت به امکان سنجی و ایجاد زیرساخت‌ها اقدام خواهد شد.

وی، از لزوم تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فسخ ۹۰۰ هکتار اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از رانت و سفته بازی، قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی فسخ و در اختیار سرمایه گذاران جدید گذاشته می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان در خصوص حل مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان گرمی قول مساعد داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.