×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

لزوم رسیدگی به کمبود مرغ و صف نان در اردبیل/ جعفرآباد، لاهرود، رضی و هشجین قابلیت شهرستان شدن را دارند

به گزارش چشمه لر ؛احمد وحیدی وزیر کشور ضمن حضور در استان اردبیل و پس از بازدید از مناطق سیل زده استان در دفتر آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حاضر شد و با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله سید حسن عاملی ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور در استان، بازدید و رسیدگی به مشکلات مناطق سیل زده اظهار داشت: حضور وزیر محترم احترام به اراده مردم و احساس مسئولیت در برابر مشکلات و تکریم ملت است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ضمن مطالبه ارتقاء چهار بخش استان اردبیل که امکان شهرستان شدن دارند خطاب به وزیر کشور گفت: بعضی از بخش های ما به حدی رسیده اند که شایستگی شرایط شهرستان شدن را دارند در این خصوص عنایت حضرت عالی برای ما مهم است؛ بخش های جعفرآباد، لاهرود، رضی و هشجین قابلیت شهرستان شدن را دارند و در این خصوص دستور مطالعه و بررسی مورد انتظار است .

آیت الله عاملی در بخش های دیگر از بیانات خود به معضل صف های نان و کمبود مرغ در بازار و مشکلات مرغ داران اشاره و بر رسیدگی به این موضوعات تاکید کرد.

وی با انتقاد از شیوه تقسیم ارزش افزوده در کشور، بر لزوم توزیع ملی آن تاکید کرد و گفت: این کارخانجاتی که در استان های توسعه یافته ساخته شده اند قطعاً با پول ملی بوده است نه استانی پس چرا ارزش افزوده استانی تقسیم می شود‌؟ نتیجه این می شود که شهرداری های شهرهای کوچک به واسطه کمبود منابع مالی در مشقت و ذلت بسیار فراوان کار می کنند در حالی که به برخی از شهرداری های استان های صنعتی اعتبارات سیل آسا سرازیر می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خاتمه گفت: استقلال در‌‌ مدیریت برای وزارت کشور بسیار مهم و حیاتی است وزارت کشور در نصب استانداران و فرمانداران نباید به سفارشات ترتیب اثر داده و نباید باج دهد نهایت کار این است که وزیر کشور استیضاح و برکنار می شود ممکن است دومین وزیر هم استیضاح و برکنار شود اما با آگاهی مردم وزیر بعدی مصونیت و استقلال پیدا می‌کند سهم‌خواهی در انتصابات سم مهلک است و مخصوصاً در بحران ها خود را نشان می دهد؛ امیدواریم که هیچ وقت شایسته سالاری ذبح نشود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.