×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سفر ۷ میلیون گردشگر به سرعین در نیمه اول سال/تولید ثروت متوازن در شهرستان با تلفیق گردشگری و کشاورزی میسر می شود

به گزارش چشمه لر ، باقر باقرزاده پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز روستا و عشایر در سالن تبلیغات اسلامی سرعین اظهار داشت: یکی از مولفه های مهم زندگی در هرجامعه امنیت و سلامت است که متاسفانه در اغتشاشات اخیر دشمن با ابزارهای رسانه ای و تهیج احساسات سعی در از بین بردن این نعمت پنهان الهی را داشتند.

وی افزود: روستا سرمنشا حیات کشورها است از این رو باید برای مهاجرت معکوس زیرساخت های عمرانی و رفاهی روستاییان فراهم شود از این رو طرح هادی در روستاها شهرستان آغاز و تا اتمام تمامی معابر خاکی ادامه خواهد یافت.

فرماندار سرعین با اشاره به اینکه از ظرفیت نمایندگان و استاندار اردبیل برای عمران شهرستان بهره خواهیم برد گفت: سرعین به سرزمین چشمه های بهشتی معروف است و این ننگ بزرگی است در این شهرستان دچار کمبود آب شرب باشیم ؛ رویکرد ما در شهرستان بهرمندی تمامی روستاها از آب شرب پایدار و مطمئن است که از سال گذشته تمامی امکانات و اعتبارات برای تحقق این مهم بسیج شده است.

وی افزود: شهر توریستی سرعین امسال شاهد ورود ۷ میلیون مسافر بود که از نظر کمی و کیفی برای این شهر توریستی ثروت آفرینی قابل توجهی را رقم زد؛اما جای بسی تاسف دارد که روستاهای ما از نعمت محروم اند در حالی تمامی مناطق ما منطقه نمونه گردشگری است.

وی تصریح کرد: ثروت حاصل از ورود این حجم از مسافر باید در تمامی نقاط شهرستان توزیع شود و این مسیر نمی مگر با این که رویکرد تلفیق کشاورزی ، دامداری و گردشگری در سرعین اتفاق بیافتد و مسافران از تولیدات بومی بهرمند شوند.

فرماندار سرعین گفت: طرح عظیم آبخیزداری در بخش سبلان در نظر گرفته شده و اعتبارات این پروژه را نیز تامین کرده ایم اما متاسفانه علیرغم رایزنی های مختلف و متعدد سنگ اندازی های رخ داده است که امیدواریم بخاطر مسائل جزیی مردم آن منطقه نسل آینده از ایجاد این پروژه محروم نکنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.