×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سرکردگان اصلی باندهای شرارت اردبیل دستگیر شدند

به گزارش چشمه لر ؛جلال آفاقی، دادستان مرکز استان با اعلام خبر مهم دستگیری سرکردگان اراذل و اوباش و باندهای شرارت اردبیل، گفت: نامبردگان طی یک عملیات پیچیده و حسب دستورات ویژه قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات در مخفیگاه‌های خود واقع در تهران دستگیر شدند.

دادستان اردبیل ادامه داد: در پی اجرای طرح اخیر برای جمع آوری و دستگیری اراذل و اوباش در اردبیل، نامبردگان با احساس ناامنی در استان به دلیل تعقیب دادستانی از اردبیل پا به فرار گذاشته و متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی صورت گرفته و با وجود تمامی شگردها برای عدم امکان شناسایی و جابجایی مرتب محل اقامت و تعویض مستمر خطوط ارتباطی و …، نهایتا در تهران شناسایی و درچنگ قانون گرفتار شدند.

وی افزود: دادستانی اردبیل صیانت از امنیت و آسایش و آرامش مردم شریف و ولایتمدار استان را خط قرمز خود می‌داند و همانطوری که قبلا به مردم وعده داده شده بود،  نفرات اصلی گرداننده باندهای اراذل و اوباش، نیز شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان اردبیل اظهار داشت: دو نفر از آنها بنام‌های (الف،س) و (س، ق) متهم درگیری مسلحانه اخیر منجر به قتل در منطقه چهارراه حسینیه اردبیل نیز هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.