×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیاردی نظام مهندسی در سرعین

میرمحمد سیدهاشمی در آئین رونمایی از نرم‌افزار خدمات الکترونیکی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل اظهار کرد: نظام‌مهندسی ساختمان کشور بخشی از سرمایه‌گذاری خود را در استان اردبیل و شهر گردشگری سرعین انجام می‌دهد که با عقد تفاهم‌نامه این سرمایه‌گذاری در ۸۲ هکتار زمین و سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه می‌تواند منشأ خیروبرکت برای استان و شهرستان سرعین باشد تا برند گردشگری آن در سایه اجرای این پروژه‌ها مشهودتر و ملموس‌تر از همیشه در سطح ملی بدرخشد.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل با اشاره به خدمات الکترونیکی نظام‌مهندسی از سال گذشته گفت: این خدمات الکترونیکی نه‌تنها سهولت بیشتری را در روند فعالیت مهندسان به وجود آورده بلکه خطا و اشتباهات فردی را به حداقل رسانده و زمینه فساد را کمتر از گذشته خواهد کرد.

۸۰ الی ۹۰ درصد خدمات نظام‌مهندسی در بستر الکترونیک انجام می‌شود
سیدهاشمی بیان کرد: مردم نیز در بستر الکترونیکی از نظام‌مهندسی خدمات کیفی و قابل‌قبول دریافت کرده و سهل‌الوصول بودن دریافت خدمات جذابیت بیشتری را به وجود آورده است.

وی بابیان اینکه ۸۰ تا ۹۰ درصد خدمات نظام‌مهندسی در بستر الکترونیک انجام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم بااتصال این شبکه به‌نظام شهرداری مردم در فرآیند ساخت‌وساز خود به‌سرعت و با رضایت کامل خدمات الکترونیکی دریافت کرده و کمترین مراجعه را به‌نظام مهندسی و شهرداری داشته باشند.

تحلیل بازار

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.