×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سرعین میزبان اردوی تیم ملی هاکی نوجوانان می‌شود

صمد عروضی، رئیس هیات هاکی استان اردبیل به همراه سید یداله قیاسیان مدرس فدراسیون هاکی و سرمربی تیم ملی هاکی نوجوانان ایران در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: هاکی ورزش پرتحرکی است و توسعه ورزش هاکی شهرستان‌ها از اولویت‌های این هیات می‌باشد.

سید یداله قیاسیان سرمربی تیم ملی هاکی نوجوانان در این نشست نیز گفت: شناسایی و کشف استعداد‌های ورزش هاکی و شناخت و جهت دهی استعداد‌ها از اولویت‌های کاری در استان اردبیل خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین گفت: استعداد یابی علمی و تخصصی ورزش هاکی (داخل سالن) باید با استفاده از تجربیات و اطلاعات صاحب نظران و مربیان استانی به شهرستان‌ها تجویز شود تا عاملی برای موفقیت در رسیدن به هدف پیشرفت ورزش را داشته باشد.

اصغر احدی جوان افزود: با توجه به اینکه شهرستان سرعین از پتانسیل و زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است میزبانی اکثر رشته‌های ورزشی را جهت پیشرفت ورزشکاران بومی را از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست نموده ایم.

او در ادامه افزود: با پیگیری این عزیزان اردوی تیم ملی بانوان نوجوانان قرار است در تیر ماه امسال با حضور ۳۰ ورزشکار هاکی باز در سالن ورزشی فجر سرعین به مدت ۷ روز برگزار شود.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.