×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» فرصت منحصر به فرد برای اردبیل است
میلاد آتشگاهی پور

به گزارش راه چشمه لر، کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جلسه هماهنگی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» اظهار کرد: رویداد «اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو» یک رویداد تاریخی و فرصت منحصر به‌ فرد برای اردبیل است که باید از ظرفیت‌های آن در جهت معرفی استان حداکثر استفاده را انجام دهیم.

وی افزود: باید دستگاه‌ها و نهادهای مختلف همکاری کامل را برای برگزاری این رویداد داشته باشند و حداکثر استفاده را از این فرصت پیش‌آمده در همه زمینه‌ها انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در بحث نرم‌افزاری، اطلاع‌رسانی و تولید محتوا برای معرفی استان باید به بهترین نحو عمل شود، سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف پای کار بیایند و با استفاده از این فرصت محصولات و تاسیسات خود را معرفی کنند.

میرجعفریان ادامه داد: برای معرفی فرا سرزمینی و در حوزه کشورهای عضو اکو هم برنامه‌ریزی‌ها انجام شود و با استفاده از ظرفیت وزارت خارجه و حضور در نمایشگاه‌های خارجی پیش‌رو ظرفیت‌های استان معرفی شود.

فردین عینی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: کمتر از چهار ماه برای شروع رویداد «اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو» فرصت داریم و باید با مشخص کردن شرح وظایف‌ دستگاه‌ها کار را به صورت عملی شروع کنیم.

 وی افزود: پیش از این شش کمیته برای برگزاری رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» مشخص شده‌ و وظایف تدوین و احکام آن‌ها از سوی استاندار اردبیل ابلاغ شده‌ است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: در اولین قدم باید زمان و مکان افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ را مشخص کنیم و همچنین وظایف نهادهای مختلف مشخص شود تا بتوانیم خود را برای شروع این رویداد آماده کنیم.

انتهای پیام/آ

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.