×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رونمایی از نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی شهرداری سرعین

به گزارش چشمه لر ؛ جعفر بذری گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) با نیکزاد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و سردار عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از خودرو نردبان ۳۲ متری آتش نشانی سرعین رونمایی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سرعین افزود: اعتبار این نردبان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال و معادل ۶۰ درصد بودجه کل سالجاری شهرداری سرعین است که با پیگیری‌های نائب رئیس مجلس شورای اسلامی این امر محقق و بصورت رایگان به شهر گردشگری سرعین اختصاص یافت.

بذری گفت: با اشاره به وجود ساختمان‌های بلند مرتبه در سرعین این نردبان برای خدمات رسانی در مواقع ضروری یکی از نیاز‌های مبرم شهر بود که با مساعدت و حمایت‌های همه جانبه نائب رئیس مجلس، نمایندگان حوزه انتخابیه، استاندار و فرماندار شهرستان‌ها این مهم تحقق یافت.

او بیان کرد: یکی از مطالبات اساسی شهروندان و هتل داران و سرمایه گذاران تاسیسات گردشگری و مجتمع‌های مسکونی این امر بود که بعد از چندین سال اجرایی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سرعین در ادامه از آمادگی هتل شهر سرعین برای استقبال از گردشگران در ایام نوروز خبر داد و گفت: خدمات دهی مناسب به گردشگران و رضایت گردشگران اولویت اساسی مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری سرعین است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.