×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رونق طرح های سرمایه گذاری کشاورزی در سرعین/ بیش از ۷۰۰ شغل جدید در حوزه صنایع تبدیلی و دامپروری ایجاد می شود

به گزارش چشمه لر ؛ داور داوردان امروز در همایش روز ملی روستا و عشایر و آغاز سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ که صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد با تاکید بر اینکه در گفتمان و هندسه فکری مقام معظم رهبری، کشاورزی امری حیاتی محسوب می شود اظهار داشت: نگاه ما به کشاورزی مطابق منویات رهبری و بر مبنای حمایتی در جهت رفع مطالبات و دغدغه های کشاورزان عزیز است.

وی افزود: شهرستان سرعین ۴۰۷ کیلومتر مربع بوده که ۲/۳ درصد از کل استان را شامل می شود که دارای ۲ بخش ، ۴ دهستان و ۲۸ آبادی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین در بخش های دیگر از صحبت های خود به پروژه های در دست افتتاح جهاد کشاورزی شهرستان سرعین اشاره کرد و گفت: شهرستان سرعین قابلیت های کشاورزی خاصی دارد و چنانچه عنایتی از طرف مسئولان محترم استانی به این حوزه منظور گردد می توان از ظرفیت های این شهرستان برای ارتقای حوزه کشاورزی سرعین بهره برده و به اقتصادی پایدار دست بیابیم.

وی با تاکید بر اینکه همکاران ما در جهاد کشاورزی شهرستان سرعین با روحیه جهادی و کار تیمی توانسته اند به موفقیت های شایسته ای در پیشبرد پروژه های مختلف دست یابند به بیان تعدادی از این پروژه ها پرداخت و خاطر نشان کرد: یکی از این پروژه ها، مرغ تخم گذار شرکت مرغ سبز سالم سرعین با ظرفیت ۷۲ هزار قطعه و با هزینه کرد بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است که اشتغال ۱۲ نفری ایجاد می کند و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

داوردان: مجموعه پرورش گل رز هلندی با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار شاخه در زمینی به متراژ ۷ هزار متر مربع و با هزینه کرد ۱۵ میلیارد تومان با امکان ایجاد اشتغال برای ۶ نفر با  سرمایه گذاری آقای احدی  به بهره برداری رسیده است که ما صمیمانه از این عزیز قدردان هستیم چرا که سرمایه خود را به شهر دیگری نبرده و این امکان را برای استفاده جوانان سرعینی فراهم نموده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران در جهت رونق تولید و افزایش اشتغال را به نوعی رسالت خود دانسته و به آن افتخار می کنیم به تشریح پروژه های بعدی پرداخت و اظهار داشت:  طرح پرورش گوسفند با ظرفیت ۲۰۰ راس مولد با هزینه کرد ۶ میلیارد و با اشتغال ۱۰ نفر نیز از جمله پروژه هایی است  که در دهه فجر افتتاح خواهد شد همچنین طرح پرورش مرغ گوشتی شرکت مهسان جوجه در ۳ طبقه برای اولین بار در ایران با ظرفیت ۱۵۰ هزار قطعه با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۶۰ نفر در حال احداث می باشد.

وی در خاتمه افزود: طرح پرورش مرغ گوشتی ۴۰ هزار قطعه توسط سرمایه گذار محترم با هزینه کرد ۶ میلیارد تومان که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و علاوه بر آن طرح احداث کارخانه خوراک دام و طیور با هزینه ۵۰ میلیارد تومان در حال احداث می باشد؛ طرح آب هویج بنفش تخمیری که با توجه به منعویات مقام معظم رهبری به عنوان طرح دانش بنیان اقدام به تولید کرده که اشتغال ۵۰۰ نفری دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم تعدادی دفترچه کشاورزی به صورت نمادین به کشاورزان تحویل داده شد همچنین به زمین های کشاورزی نیز سند اعطا شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.