×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

حذف مالیات بر ارزش افزوده هتل ها موجب توانمندی این صنعت می شود

خبرنگار محمد مددی ؛جعفر بذری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: طی دوسال گذشته جوامع و تشکلهای هتلداری سراسر کشور علی الخصوص ریاست و اعضای هیئت مدیره جامعه حرفه ای هتلداران ایران با رایزنی های مختلف با نمایندگان،اعضای کمیسیونها وفراکسیونها برای تصویب این معافیت تلاش بی وقفه ای کردند و با پیگیرى‌های انجام شده پس از ۴ بار طرح در کمیسیون اقتصادی و ۲ بار در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

وی با تشکر از نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و وزیر میراث فرهنگی گفت: در تحقق این موضوع مهم، وزیر میراث فرهنگی با وجود دغدغه‌های اقتصادی دولت، همراهی خوبی با هیئت مدیره جامعه هتلداران کشور داشت و همواره موافق این معافیت مالیاتی بود که الحمدلله امروز شاهد تحقق این موضوع مهم هستیم.

بازرس جامعه هتلداران ایران گفت: تصویب معافیت مالیات در صحن علنی خانه ملت در این برهه خاص که صنعت گردشگری کشور با چالش های گوناگون مواجه گردیده است نوید بخش گذر از کوران ناملایمات با صنعت گردشگری است.

بذری ادامه داد:  حذف مالیات بر ارزش افزوده  مراکز اقامتی گامی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و توسعه گردشگری داخلی را بدنبال داشته وموجبات حل و فصل قسمت اعظمی از مشکلات و تاثیر گذری بالایی در روحیه فعالان صنعت هتلداری کشور به دنبال خواهد داشت.
رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل با تشکر از تلاش نمایندگان استان در تصویب این موضوع گفت:افتخار داریم که نمایندگان استان اردبیل از جمله نمایندگانی بودند که این موضوع را درمجلس پیگیری می کردند و در تحقق این موضوع نقش بسزائی را ایفاء نمودند که  به رسم ادب و وظیفه از زحمات وهمراهیهای ابن عزیزان تشکر وقدرانی می کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.