×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جشنواره استانی لبخند سرعین برگزار می شود

به گزارش چشمه لر ؛داریوش سفیدی در گفتگو  با خبرنگارسبلان ما ،  با اشاره به حضور سالانه چند میلیون گردشگر از اقصی نقاط کشور به شهر گردشگری سرعین در دورانی که به فضل خداوند و تلاش مسئولین خدوم وهمکاری مردم با فرهنگ منطقه شاهد کاهش آمار کرونایی در شهرستان هستیم اظهار داشت: اولین دوره جشنواره استانی لبخند سرعین  به همین منظور با محوریت ونگاه ویژه به آسیب های اجتماعی وزنده نگه داشت آیین های بومی ومحلی در قالب استند آپ کمدی با دعوت از همه هنرمندان فعال این حوزه در سطح استان در تیرماه ۱۴۰۱ با همکاری فرمانداری،دستگاه های فرهنگی واعضای محترم شورای فرهنگی عمومی شهرستان و مشارکت هنرمندان استانی برگزارخواهد شد.

 وی افزود: علاقمندان می توانند با توجه به شرایط اعلام شده در فراخوان جشنواره آثار خود را تا ۲۰خرداد ۱۴۰۱ تهیه وبه آدرس دبیرخانه مستقر در اداره فرهنگ شهرستان سرعین ویا شماره ی مجازی اعلام شده در فراخوان ارسال کنند .

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سرعین گفت:  پس از بررسی آثار رسیده از سوی کمیته داوران،اختتامیه برنامه در تاریخ ۴و۵ تیرماه در شهر گردشگری سرعین برگزار وبه برگزیدگان این جشنواره تندیس جشنواره وهدیه نقدی تقدیم خواهد شد.

وی تصریح کرد: با عنایت به نقش محوری که حضور مردم وعلاقمندان به این جشنوراه دار به یک اثر به انتخاب تماشاگران تحت عنوان برگزیده مردمی  تندیس وهدیه ویژه ای تقدیم خواهد شد. بدینوسیله از همه هنرمندان علاقمند به حوزه استندآپ کمدی استانی وبویژه هنرمندان شهرستان سرعین دعوت بعمل می آید با حضور بیش از پیش خود موجب رونق این آیین هنری شده وزمینه اجرای این جشنواره بصورت منطقه ای و ملی را درسال های آتی فراهم آورند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.